Recenze (2 012)
Going Clear: Scientology and the Prison of Belief (2015)
Ze je scientologie psycho mi bylo jasne uz davno, ale tenhle dokument vam otevre oci az jak moc je to seriozni. Brainwashing, zneuzivani, otroceni atd. Masakr. A v cele ambasador Tom Cruise :) 7/10
Sün lung ťüe (2015)
Cinsti Tomb Raiders. Bohuzel znacne bckovi a uplne zbytecne (ne)vtipni. 3/10
Léto s Marnie (2014)
Umelecke dilo v mistrovske forme. Jinymi slovy - masterpiece! :) Nadherne kresleni, magicka hudba, zajimavy pribeh nasakly mysterioznim feelingem a velmi silny emocni dopad, kdy zadne oko nezustane suche. Pokud tohle ma byt posledni film studia Ghibli, pak jde o legendarni rozlucku jednim z jejich nejlepsich kousku. 10/10
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
Zajimavejsi koncept Lostovske kostky z jednicky byl sice nahrazen mnohem generictejsi postapo zombarnou, ale kupodivu to cele funguje o neco lepe, ma to vice prostoru a dava to vetsi smysl. 5/10
Labyrint: Útěk (2014)
Koncept dobry, ale jednak je to cele strasne teenage, plne spatne hrajicich vrstevniku, a druhak podobne tema potrebuje mnohem vic prostoru na vystaveni sveta, atmosfery atd. tohle skonci driv, nez to zacne. 4/10
Avengers: Age of Ultron (2015)
Neni to sice takova atraktivni akcni pecka jako jednicka, jde to vic do hloubky, do charakteru a presne tim je mi to sympatictejsi. 7/10
U Konce světa (2013)
Jednoznacne nejlepsi dil Cornetto trilogie. Sisters of Mercy ftw. 6/10
Kluk od vedle (2015)
Sexy Jennifer, otrava vsechno ostatni. 3/10
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
O neco politictejsi a mene divacky atraktivni, ale stale kvalitni MI kousek stojici na velmi dobrem scenari, pro me o kousek lepsi nez prechozi Ghost Protocol. Skvela Rebecca Ferguson. Presne mezi 3* a 4*. 6/10
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
Ritchieho spionazni retro, stylove, ale irelevantni. Kdyby to upustilo od zanru komedie, mohlo to byt podstatne lepsi. 5/10