Poslední recenze (339)
Na vlásku (2010)
Na hraně mezi 3* a 4*. Nic moc inovativního, ale velmi příjemná a vtipná zábava, kterou můžu s čistým srdcem doporučit.
Velká šestka (2014)
Naprosto úžasný animák, spolu s Jak vycvičit draka se okamžitě po zhlédnutí stal mým nejoblíbenějším! Skvělé postavy, vtip, nadhled, dobrodružství, cool technologie a nádherná vizuální stránka - prostě bomba. Jediný slabší článek byl předvídatelný záporák (ale tam holt nebylo moc z koho vybírat, tak si divák snadno domyslí, kam scénář povede). To ovšem nedělá film o nic méně úžasným. A - drobný spoiler - ta mandelbrotovská krajina! Nádhera!
Defiance (2013) (seriál)
První série je na slabé 3*, ovšem druhá začala velmi slibně - postavy se konečně chovají uvěřitelněji, nezůstal mezi nimi už žádný klaďas a konflikt posouvá děj kupředu. Pokud bude seriál v podobném duchu pokračovat, na 4* se vytáhne. Update: druhá série byla skvělá! Doufám, že třetí si její kvalitu udrží. Škoda, že u mnoha diváků seriál potopila slabá první série. Radila bych si pročíst stručnou synopsi a jít rovnou na dvojku, u té se nikdo nudit nebude.