Recenze (148)
Amazing Spider-Man (2012)
Po skvěle rozjetém začátku a inovaci v zápletce, vše "perfektně" zazdil až směšně průhledný typicky americký konec. Horší závěr filmu jsem u marvelovské adaptace snad ještě neviděl. 3* dávám jen kvůli Garfieldovi a jeho osobitému ztvárnění "spidyho".
Americký ninja 4 (1990)
Na jedničce jsem dost ujížděl, čtvrtý díl je natolik otřesný, že si to snad ani Dudikoff s Bradleym nezaslouží...
Anakonda: Honba za krvavou orchidejí (2004)
Zkraje, když začal film, tak si říkám jo dobrý...úvodní titulky se povedly, pak už jsem jen říkal bože, bože, bože a po třiceti minutách jsem byl nucen přepnout....
Andělé a démoni (2009)
Autorova snaha o autentičnost díla s knižní předlohou vedla k průměrné režii, která s sebou stáhla i herecké výkony jednotlivých protagonistů.
Arsenal - 49 The Complete Unbeaten Record (2004)
Jsem fanoušek Arsenalu a tudíž jasná volba 4,5*. Na pět hvězd tomu něco chybí, Arséne's eleven bylo přeci jen lepší, i když je to jiný typ filmu.
Arsénova jedenáctka (2007)
Skvěle udělaný dokument o klubu, kterému fandím.
A-Team: Poslední mise (2010)
Zklámání, nuda, okoukanost. Bez vtipu, bez nápadu. Kam se hrabe na RED. 2*
Atentát (1997)
Neurazí, nenadchne...ale vše jasně čitelné a předvídatelné. Na druhou stranu, to mělo aspoň spád...
Avatar (2009)
Ještě než jsem zkoukl Avatar, měl tento film vytvořenou již takovou popularitu od kritiků, diváků a já nevím od koho všeho, že jsem přistupoval ke snímku jako k něčemu opravdu novému, neokoukanému, zkrátka k něčemu, co po sobě zanechá v kinematografii silnou stopu, něco na co se bude dlouho vzpomínat, odkazovat a srovnávat s touto dokonalostí v následujících letech stříbrného plátna. ANO! Nádherně propracovaná a počítačově vytvořená scenérie, nové prostředí, ekosystém, fauna, flora a tak dále a tak dále.....to vše posunulo světovou kinematografii opravdu dál, bohužel nevyváženost filmu (prostředí vs příběh) z něho dělají "JEN" nadprůměrný snímek. Někdo chce bohatství, pro druhého je posvátné, někdo je vyslán jako vetřelec, aby se nakonec stal vetřelcem pro vlastní rasu...navíc do teď nevím zda to byl záměr režiséra či přehlédnutá chyba - ale při nasazování masek, kdy jeden nemůže bez masky vydržet ani 5 vteřin a druhý tam dýchá 2 minuty "jako by se nechumelilo"- by se podle mého nemělo u takovéhoto velkofilmu objevovat. Nehledě na "vypůjčené" (ukradnuté) scény a masky atd..z jiných filmů. Nemít tak předvídatelný příběh, byl by film mnohem lepší, ale i tak dobrá práce.....4*
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Na svou dobu velice dobře ztvárněné setkání s jinou civilizací, na druhou stranu v dnešní době jen průměrné efekty a svými hereckými výkony mě jednotliví aktéři také zrovna nenadchli.