Recenze (148)
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Místy se člověk fakt baví, místy je to dost trapné. Komedie - spíš parodie, která mě nijak zvlášť nenadchla, ale ani neurazila. 3*.
Zombieland (2009)
Výborná blbinka, která neurazí...
Ztracený svět (1998)
Ztracené peníze...
Železný orel 3 (1992)
Jednička stála ještě za zkouknutí, dvojka za zkouknutí, když máte ještě něco dalšího na práci, trojka by se už nedala snést ani z rádia...
12 rozhněvaných mužů (1997) (TV film)
Slušný remake legendárního filmu, ale na starou dobrou klasiku z roku "57" to zkrátka nemá...
2Bobule (2009)
Velké, ale opravdu velké zklamání...když se jednička jakžtakž povede, proč to nezazdít dvojkou, že ano!! Stupidní dialogy, ještě stupidnější příběh, zkrátka tohle se fakt nepovedlo....další ostuda české kinematografie. 1*
88 minut (2007)
Film mě nijak zvlášť nenadchnul...za podívání určitě stojí, ale přece jenom čistě průměr a to ještě díky oblíbenému Al Pacinovi...
96 hodin: Odplata (2012)
To v čem jednička Taken vynikala, dvojka naprosto propadá. To v čem jednička byla inovativní, je dvojka okoukaná a přehrávaná. 2*