Recenze (148)
Expendables: Postradatelní (2010)
Dobře odvedená práce vracející se k akčňákům z 80. a 90. let. SS splnil to, co si předsevzal a celkově film působí dobrým dojmem. Typická ironie, jež je Stallonovi vlastní, dodala filmu šťávu a akčňák skvěle dokresluje. "Co má kurva za problém? Chce se stát prezidentem." 4*
Fast and Loose (2011) (pořad)
Vtipně vymyšlený pořad a hravost Britům vlastní. Jak už jsem jednou zmiňoval, Britové pro mne jsou a budou nejlepší herci a komici - David Armand je naprosto skvělý.
Fimfárum Jana Wericha (2002)
Tuhle pohádku mám hrozně rád, skvělá animace, skvělý vypravěči...oproti knižnímu zpracování tomu něco chybí, ale i tak 5*
Flintstoneovi 2 - Viva Rock Vegas (2000)
Jak mi přišla přišla vcelku kreslená verze vtipná, tak tohle je vrchol trapnosti...nechápu proč se vždycky musí všechno za jakoukoliv cenu natočit i v hrané podobě.
Gran Torino (2008)
Po přečtení pár článků, jsem přistupoval ke shlédnutí filmu tak trochu s nadsázkou a s ne moc velkým očekáváním. Pravdou však je, že C. Eastwood natočil dojemný a velice hluboký snímek do duše samotářského veterána. I přesto že snímek má téměř dvě hodiny, jsem se nepohnul z křesla, neboť při tak skvělé hudbě a režii nemůžete jinak než sedět a nechat se unášet nad reálně ztvárněnou rolí. Na druhou stranu je jeden z mnoha snímků, který poukazuje a vyzdvihuje americký nacionalismus. Čtyři hvězdy.
Gravitace (2013)
Bohužel asi jako jeden z mála nevidím tu krásu a nádheru a to WOW, které všichni prožívají po shlédnutí. Ano vizualizace projektu a věrohodnost prostředí špička, ale to je z mého pohledu všechno. Herecké výkony není na čem ukázat, nepřesnosti (stav kyslíku, který se z 8% na 1% dostane během deseti minut a pak je snad bezedný). Zkrátka pro mne žádné velké překvapení.
Halloween III (1982)
Všeho moc škodí a tohle by fakt neuškodilo, kdyby to nechali u ledu......
Hanebný pancharti (2009)
Na pět hvězd to nemá ani zdaleka, tři hvězdy jsou asi málo. Ideální by byly 3,5. Ale dávám čtyři jen kvůli Pittovi. V dosti věcech se shoduji s uživatelem Cival. I když bych to neviděl zas až tak kriticky, ale v mnohech věcech má pravdu. Tarantino je lehce egomaniak to bez debat. Na druhou stranu, jsem si na to v jeho filmech zvyknul. Nicméně zdaleka mě film tak nenadchnul 4*.
Highlander: Zúčtování (2000)
Škoda že nenavázala na úspěch předchozího...prostě slabota ve všechn směrech...
Hon (2012)
Důkaz toho, jak jsou lidi lehce ovlivnitelní a jak člověk, který je jednou (i když neprávem) očerněn, nemá už šanci na normální život. 4,5*