Recenze (564)
P2 (2007)
Bál som sa,že to bude horšie,ale nakoniec celkom slušné napätie.
Monstrum (2008)
Ten Sci-Fi/Akčny dokument s roztrasenou kamerou ma doslova otrávil
Neúplatní (1987)
Uno perfecto
Volba (2005)
Zbytočne komplikované chcelo to viac akcie.
10 000 př. n. l. (2008)
S veľkými očakavaniami som išiel do kina a tým viac som bol dobrodružne dramatický sklamany.V takých chvíľach si poviem vtip:Stretnu sa dvaja kamaráti a ten jeden sa pýta toho druhého- hej odkiaľ ideš? no predsa zo Silvestra.Zo Silvestra? teraz? v marci? .No tak ešte aj ty ma zdržuj.
Básník války (2007)
Veľmi pekny príbeh o smutných udalostiach 2 svetovej vojny so silnou hrubkou na začiatku filmu,ked židovka Rachel dcera rabina pred svadbou so židom Bernardom sa na prvy kuk len tak necha oplodniť normalnym nemcom Oskarom.No blud.Potom už film plynie celkom svižnym tempom ku smutnému záveru,kde poukazuje na obrovsku nesebecku lasku žida Bernarda,ktorý obetuje svoj život pre svoju ženu a jej lásku k inému mužovi ,ktorého mohol pred tým celkom kľudne zabiť.Dávam štyri hviezdičky a nebyť toho lapsusu na začiatku bolo by tých hviezd päť.No musím povedať,že úplne ináč sa ten film pozerá a aj ho hodnotí človek nežid,ako žid a ja tým židom som.Šalom
3-iron (2004)
Počas celeho filmu hlavny predstaviteľ nepovie ani slovo a je z toho vyborny film.Fakt pozrite si ho.
Miluj mě, prosím (2004)
No a čo .že tam bolo veľa náhod a thriller to bol,ale romanticky s nervy drásajúcim koncom so scenou na letisku,ked lisu takmer stráca a do toho sa ešte pripletie takmer manželka s ktorou sa musi rozísť hned teraz.Tak to už som vstal z kresla a mal sto chutí vpláliť na to letisko a urobiť tam poriadok.No našťastie si Josh Hartnett poradil aj bezomna a ja sa mohol nakoniec rozplakať a isť šťastný spať.Uf.
Mám rád Huckabees (2004)
Je to fakt veľmi ukecany film,ale odpočinkovo lepši než Angelika.
Klepání na nebeskou bránu (1997)
Uplne skvelý film,ktorý odporúčam všetkým,čo majú depky,depresie, problémy a problémy s problémov,aby si ho pozreli a hned im bude lepšie.