Recenze (29)
Rammstein: Deutschland (2019) (hudební videoklip)
Představte si "dokument" o Německu jen s Výbornou songou..Tak to je Rammstein - Deutschland.. Podle mě klip je výborně natočen o Hudbě ani nemluvě dobrá
Hellsing (2006) (seriál)
Dobrý seriál.. dobré postavy, OST atd. Doporučuji mrknout
Slipknot - The Devil In I (2014) (hudební videoklip)
BANGER co jiného říct.. je to aj dobře natočené a hudba je výborná
The Banana Splits Movie (2019)
Absolutní sračka.. ten film nemá ani plot twist..Viděl jsem hodně sraček jako Death note (2017), Mario z 90s.. Nemá ani dobré herce a ani nějakej příběh... Nejhorší napobenina na Fnaf a navíc Scott Cawthon k Warner bros. šel ale nerespektovali příběh her a chtěli z toho udělat nějakou píčovinu... ODPAD!!! NEDEPORUČUJU
Cyberpunk: Edgerunners (2022) (seriál)
Cyberpunk 2077.. Skvělý příběh který má skvělý postavy a i výborný detaily jako že člověk nemůže mít neomezeně komponentů v těle nebo se z něj stane Cyberpsychosis... O OST ani nemluvě výborné 9.1/10
Stmívání (2008)
Tenhle film a celá sága je bizarní odpad (ale vtipnej) dá se zasmát.. hlavně na začátku když vidíte auto se řídit samo
Parta smolařů (2023) (seriál)
Tenhle animák vytvořil týpek z Youtube kanálu Sewer studiouz, Mipe a jejich videa mě celkem dost baví Animák je zatím super má dobrý dabing to nejvíc oceňuji Jentak dál Mipe
Vaši dokumenty (2018)
Film který se točí kolem Inspektora a jeho práce... Příběh nám začíná příchodem nejmenovaného Inspektora do pohraniční budky mezi dvěma fiktivními státy Kolečia a Arstoztka... Stejno jména hra mě velice natchla je to odpočinková záležitost Hra i film jsou výborné určitě by to zasloužilo celo večerák 8.5/10
Avatar (2009)
Na' vi aneb Šmoulové na hodně silných steroidech...na filmu jsou úžasné hlavně CGI svět,postavy, příběh, Soundtracky atd. Cameron má prostě divné pravidlo že každý film musí být lepší a taky se mu to daří Druhý Avatar? Lepší než první.. Druhý Terminátor lepší než první druhá světová lepší než prv... Sorry to bylo moc no prostě 10/10
Šmoulové: Zapomenutá vesnice (2017)
Šmoulové jsou dětství a čekal jsem že si přilepší od těch filmů ale ono hovno... Tady na mě působili jako by nevěděli že jsou modří... No a skurvený žid Gargamel noo... Ani bych neřekl prostě není to on a proto mi přijde tohle hodně slabý až podprůměrný animák