Recenze (2 927)
Johančino tajemství (2015) (TV film)
Nejlepší na této pohádce jsou exteriéry slovenských hradů a zámků. Jinak příběh hloupý i na pohádku...
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Já tuhle pohádku nemám obecně v lásce a tohle filmové zpracování na tom rozhodně nic nezmění...
Život je život (2015)
Je fakt, že jestli někdo může být českým Belmodem z Acapulca, mohl by to být Ondra Vetchý. Druhým faktem je, že na takový film asi aktuálně nemáme...
Jakou barvu má láska (1973)
Režisér Brynych potřeboval odvést nějakou tu normalizační práci, aby se mohl věnovat té nenormalizační a toto je výsledek. Z dnešního pohledu je zajímavé, jaká byli Postránecký s Obermaierovou pěkná dvojice. Fyzicky. Jinak je to taková patlanice, za zmínku stojí ještě podivná role Josefa Dvořáka a jako vždy nezapomenutelný Jan Libíček.
Angelina Ballerina (2001) (seriál)
Je to růžové, je tam myš, tancuje se tam, ale stejně to nefunguje...
Požárník Sam (1987) (seriál)
V dětství mě to minulo a dneska už to nemá takovou sílu.
Gombby a jeho zelený ostrov (2010) (seriál)
Bezprecedentní ekologická agitka s příšernou animací.
Uzavřený kruh (2013)
Na tomto typu filmů se prakticky už nedá nic vymyslet, tak aspoň zapleteme "nečekanou" romantickou linku, že? Jinak stokrát viděné a většina byla lepší...
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Zdá se mi to, nebo je opravdu bujná Jitka Čvančarová aktuální zářící hvězdou české filmové a seriálové tvorby? Zdá se mi, že je všude. ;-) Podle mě je největší škoda, že Bolek s režisérem Sedláčkem nechytili tuto možnost "střízlivěji" za pačesy. Kultu se prostě nědalo říct "ne" a jsou tu kromě Irenky snad úplně všichni a na tom se dalo vytvořit něco kurva dobrého! Chtělo to mnohem víc řezavé chytilovské ironie, víc toho iluzorního nehmatatelného nesmyslna, víc pořádného humoru a méně sebelítosti a sentimentu.
Pět nevěst (2011)
Doufal jsem asi, že se ruská komedie reformovala tak nějak v balkánském duchu, ale ruský humor je opravdu natolik specifický, že to asi nejde. Romantická stránka byla nakonec tou lepší polohou filmu, protože komediální pasáže snesou spíš označení "crazy", ale spíš ve smyslu francouzských bláznivin 70. let. Navíc o dva levely horší... :-) Když už nic, mohly to dohnat nevěsty, ale v těch venkovských šatech, resp. monterkách moc parády neudělaly, takže po všech stránkách zklamání...