Recenze (88)
Kletba bratří Grimmů (2005)
Vypadalo to skoro jako horror, ale nakonec z toho byla pohádka...
Starý páky (2009)
Ohrané vtípky, nicméně těch několik minut po požití špatných prášků velmi zábavné. 40%.
Náhradníci (2009)
Nemůžu říct, že by to byl vysloveně špatný film, ale nebýt B.Willise tak to hraničí s odpadovým filmem. Nápadná podoba s I Robot, ale ne tak dokonale zpracované. Polobéčko jak vyšité...
Dračí život Bruce Lee (1993)
Dobrý film o životě jednoho z největších lidí bojového umění. Zanechal ve mne kladný dojem. Líbilo se!
Muž bez kůže (1998)
Vzpomínka na Americké léto :))
Lítám v tom (2009)
Dobře natočená...nuda...Pár usměvů, ale jinak nic...Myšlenkově dobré téma, ale prostě nuda.
Sanitka (1984) (seriál)
Ve své době skvělý seriál, poslední díl s letadlem opravdu drsný.
Sluha dvou pánů (2000) (divadelní záznam)
Kdyby šlo dát více jak 5*, tak je dávám bez rozmyšlení. Takhle se člověk zasměje opravdu málokdy. Miroslav Donutil je prostě výborný.
Vraždy podle Jidáše (1999)
Skvělé a dle mého mínění i lepší než Se7en.
Junior (1994)
Tahle role Arnoldovi vůbec nesluší. Celkově na mě tento film nezanechal žádný kladný dojem. Řekl bych hranice odpadu.