Recenze (12)
Obvyklí podezřelí (1995)
Já si až do dneška myslel, že Keyser Soze je reálný vrahoun typu Charles Manson nebo Zodiac. Vytvoření umělé odstrašující legendy, která měla vzbuzovat takový dojem uvnitř filmu, tak vlastně přešla se stejným záměrem do reálného světa :) Dokonalé!
Občan Havel (2007)
vystřižené scény: http://www.aerofilms.cz/novinky/94-Co-ve-filmu-neuvidite/
Monty Pythonův smysl života (1983)
"-mornin'. -Mornin'. -What's new? -not much. -Mornin'. - mornin'. -Frank was just asking what's new. -Was he?" A pak taky ten stroj co delal PINK
Casino (1995)
"Ty sis dal nohy na stůl, ty jeden KRETÉNE?!!"
Nebýt dnešní (2005)
Zajímavý poloamaterský počin, který se ale bohužel zřejmě nedostane "mezi lidi." www.unarclub.cz
The Godfather Family: A Look Inside (1990) (TV film)
Pěkný pohled do zákulisí jedné z nejlepších trilogií všech dob. Obsahuje pohybové a herecké zkoušky. DeNirův úchvatný casting na roli Sonnyho a plno dalších zajímavostí..Najdete na bonusovém DVDčku ke kmotrům.
...a spravedlnost pro všechny (1979)
Originální soudní příběh. Občas ale zdlouhavé pasáže. Dokonalý Al Pacino (kvůli kterému jsem si tenhle film vlastně půjčil). Závěrečná soudní pře je to nejlepší, co jsem v "soudních dramatech" vůbec viděl.
Pátý element (1997)
Velmi zdařilá sci-fi. Zde, neobjektivně, přidávám desetinky bodíků za přitažlivost Milly Jovovich ;)
24 (2011) (TV film)
Ke zhlédnutí v archivu ČT: http://www.ceskatelevize.cz/porady/10319066692-24/31129434001-24/
Chaled (2001)
Prvoplánově - zbytečně kruté.. Jedinné pozitivum shledávám v hlavním představilteli (dětském herci)..