Recenze (12)
24 (2011) (TV film)
Ke zhlédnutí v archivu ČT: http://www.ceskatelevize.cz/porady/10319066692-24/31129434001-24/
Obvyklí podezřelí (1995)
Já si až do dneška myslel, že Keyser Soze je reálný vrahoun typu Charles Manson nebo Zodiac. Vytvoření umělé odstrašující legendy, která měla vzbuzovat takový dojem uvnitř filmu, tak vlastně přešla se stejným záměrem do reálného světa :) Dokonalé!
Nenávist (2004)
K uzoufání nudná, pomalá a logiku postrádající "lekačka". Pokud ovšem máte pocit, že dokud neshlédnete nenávist, nebudete moct v poklidu umřít, a na film se opravdu chystáte, doporučuji pustit alespoň rychlostí 1,4x - při pomalejším promítání hrozí smrtelné unudění.
Občan Havel (2007)
vystřižené scény: http://www.aerofilms.cz/novinky/94-Co-ve-filmu-neuvidite/
Nebýt dnešní (2005)
Zajímavý poloamaterský počin, který se ale bohužel zřejmě nedostane "mezi lidi." www.unarclub.cz
Opoparchant (2001)
hruza, hruza, hruza..brrrr. Jak jsem se mohl dodívat až do konce? Je to tím, že to šlo ráno a já měl kocovinu?
Chaled (2001)
Prvoplánově - zbytečně kruté.. Jedinné pozitivum shledávám v hlavním představilteli (dětském herci)..
The Godfather Family: A Look Inside (1990) (TV film)
Pěkný pohled do zákulisí jedné z nejlepších trilogií všech dob. Obsahuje pohybové a herecké zkoušky. DeNirův úchvatný casting na roli Sonnyho a plno dalších zajímavostí..Najdete na bonusovém DVDčku ke kmotrům.
...a spravedlnost pro všechny (1979)
Originální soudní příběh. Občas ale zdlouhavé pasáže. Dokonalý Al Pacino (kvůli kterému jsem si tenhle film vlastně půjčil). Závěrečná soudní pře je to nejlepší, co jsem v "soudních dramatech" vůbec viděl.
Pátý element (1997)
Velmi zdařilá sci-fi. Zde, neobjektivně, přidávám desetinky bodíků za přitažlivost Milly Jovovich ;)