Recenze (71)
Taková normální holka (1999)
O dost slabších 10 důvodů...
Takoví normální puberťáci (2007)
Už dost dementní název mě neodradil. Ale co se nezdařilo jemu, povedlo se prvním 4 minutám
Televizní společnost (1976)
Herecké výkony i námět jsou skvělé. Ale nemůžu si pomoct, strašně jsem se u toho nudil. Asi je to na mě moc uječený a přehrávaný. Celé mi to víc pasuje do divadla.
Temný rytíř (2008)
Skvělý herecký výkon nebožtíka Ledgera, krásně temná atmosféra,která už je pro všechny batmany tradiční. Ale pro mě osobně k ohodnocení 5 hvězdami něco chybí.
Trestná lavice (2005)
Nemůžu si pomoct. I když je tam dost slabejch míst, musím dát 5*. Velmi dlouho jsem u žádnýho filmu tak nenasmál.
Trio z Belleville (2003)
Trio zaujme na první pohled okouzlující karikaturistickou animací. Při zhlédnutí zachytíte mnoho vtipných momentů a to nejen těch založených na práci karikaturisty. Jediné, co snímek výrazně shazuje(o jednu hvězdu), je absence příběhu.
U konce s dechem (1960)
Nerozumím tomu. Dialogy nebyly nijak zvlášť vydařené, přesto se mi film pocitově líbil. Nejspíše to bylo záběry Paříže a solidními hlavními představiteli.
Umění lhát (2009)
Ach jo. Od hereckého složení (Ricky Gervais, Jonah Hill) a zajímavého námětu jsem čekal lepší komedii.
Válka a. s. (2008)
Některé myšlenky filmu jsou vydařené, především ta hlavní zesměšňující americký boj "proti" terorismu. Škoda,že debutující režisér se snažil vymýšlet neustále něco originálního a nakonec z toho vznikl guláš vtipných, neutrálních a i trapných situací
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Na druhé zhlédnutí o hvězdu a půl víc.