Poslední recenze (58)
Phenomena (1985)
Tento film bol posledný ako tak dobrý od režiséra, ktorého obdivujú a uctievajú ako kultového. Aj u mňa je kultovým, ale béčkarom...To neskutočné nadhodnocovanie jeho starších filmov a starších hororov všeobecne fakt nechápem. Zvrátenosť a nechutnosti mu idú dobre, logika viazne. Jennifer padne do žumpy s mŕtvolami, dve minúty sa topí, aby vzápätí suchá a čistá ako ľalia bežala ďalej... O deji je zbytočné diskutovať. Ak by to bolo natočené v dnešnej dobe, odpady by len tak lietali. Tuším som videl všetky Argentove horory a až na Suspiriu to bolo sklamanie za sklamaním. Agresívna hudba tomuto dielku v mojich očiach tiež nepomohla a Iron Maiden boli ako päsť na oko. Väčší zážitok ako z filmu je čítať tunajšie oslavné ódy na pána režiséra, ktoré sú fakt zábavné...
Dům ďábla (2009)
Ti West vzbudil rozruch vďaka posledným filmom a tak chtiac nechtiac som si prešiel drvivú časť jeho filmografie. Tento kúsok bol evidentne najlepší, s kvalitnou herečkou v hlavnej úlohe a nezabudnuteľným, hrôzu vzbudzujúcim Tomom Noonanom. Polovica príbehu svojou komornosťou naznačovala desivé finále a to sa sa dostavilo mierou vrchovatou.
Wolf Creek 2 (2013)
Psychopatický zabijak, nervy drásajúce mučenie, trocha absurdného humoru a krásna austrálska príroda. Má to ťaživú atmosféru, recyklovaný dej z desiatok podobných záležitostí, zopár nelogických blbín a totálne prehrávajúceho herca v hlavnej úlohe. Napriek všetkému je to jeden z najlepších austrálskych hororov, ktoré som mal možnosť vidieť.