Recenze (122)
Byl to tichý muž (2007)
Film, ktery docela nuti k zajimavemu zamysleni. Dobre zpracovane pocity hlavniho hrdiny v prvni polovine filmu. Misty i chytne za srdce. Takova horsi ctverka, precejenom tam bylo az moc levne romantiky a obcas nuda bez napeti...
Vzkvétání (2011)
to je ale zase volovina... vic jak 20minut jsem u toho opravdu nevydrzela... takove dokumenty by meli zakazat, to nema se slovem veda absolutne nic spolecneho a jenom to mystifikuje lidi... a mimochodem samotne filmove zpracovani tohoto 'dokumentu' je taky otresne... torus vladne vsemu. torus nas vsechny spasi. pomni abys v jediny torus veril.
Červená Karkulka (2011)
1*pribeh +1* vizualni zpracovani +1* Fever ray = 3*
Screamers: Hon na člověka (2009)
jako misty vtipna parodie, ktera ozivi nedelni kocovinovy vecer tak na 2*. jako pokus o thriller je to ale jeste horsi nez odpad...
Tenkrát v Americe (1984)
Bohuzel jsem videla jenom tu 229 minutovou verzi. Pribeh se odvijel tak krehce a pomalu, az zacal po chvilce priserne nudil, presto, ze byl velmi dobre propracovany. Az jsme se bohuzel museli smat 15 minut zvonicimu telefonu, nebo 5 minutovemu cekani na vytah. Chvilka napeti natahnuta na vic jak 5 minut bez jakehokoli deje prestava byt chvilkou napeti...
Zdrojový kód (2011)
Logicky jim hlavni motiv pribehu absolutne vubec nefungoval, bohuzel ani trosku. A ten preslazeny zaver si taky mohli odpustit. Ale porad tam byl Jake a po vetsinu casu jsem se docela bavila, takze cisty prumer.
Vrtěti ženou (2011)
Velice prijemny film, na ktery jsem byla v Holandsku, zvlastni, ze premiera je tam vic jak o mesic driv. Kazdopadne pohodovy, vtipny a decetni film zpracovavajici hodne choulostive tema. Az me prekvapilo jak nesproste a decentne to slo. Sice je cely pribeh filmu vicemene predvidatelny a ocekavany, ale mozna to je presne to, co se mi na nem libilo. Herci vetsinou nadprumerni a Maggie je proste uzasna. Plus hezke prostredi viktorianskeho Londyna, pomerna sviznost pribehu a vtipne vzdychajici damicky jsou na pekne 4hvezdy. Rozhodne jeden z nejlepsich zpusobu jak si zprijemnit zimni nedelni vecer.
Žezelotebon (2006)
Nejuzasnejsi animace, se kterou jsem se v anime setkala. opravdu umelecke dilo a sountrack od plaid jakbysmet. Propojeni postav a pribehu malinko skripalo, ale uzasna surrealnost tohoto filmu mi nedovoli dat jinak nez plny pocet. Dojemny pribeh o bratrstvi a o tom jak je dulezite udrzet rovnovahu mezi dobrem a zlem. A vsichni urcite moc dobre zname pocit temnoty, kdy nam v srdci chybi par sroubku, protoze je ma nekdo jiny... Proste uzasne zpracovane dilko.
Afro Samurai (2007) (seriál)
No hruza. Velke zklamani na tak vysoce hodnoceny serial. Kudrlinkova animace omrzi asi tak po 5 minutach, a vecne blabolici alter ego number 2 je tak neuveritelne obtezujici, ze jsem to dodivala az na treti pokus s notnym sebezaprenim a s ocekavanim nejakeho zajimaveho konce, ktery stejne probehl tak nejak nudne. Nepovedena radoby tvrdacka parodie na kvalitni samurai serialy, ze kterych udajne cerpa. Tenhle serial mi opravdu nesedl. Jednu * za par chytlavych souboju.
Black Books (2000) (seriál)
There's the elephant, he's happy with his balloon.// Oh, no! It's gone!// Where is it?// It's not behind the rhino.// Look in the alligator's mouth.// It's not there either.// Ohh... the monkey's got it in the tree!// He brings it back...// They all drink lemonade.// The end!...proste pecka. uzasny anglicky humor v tom nejlepsim podani. tenhle serial muzu videt treba po tisici a porad se budu smat az se budu za bricho popadat...