Recenze (812)
Saw 4 (2007)
nuda... a keď sa šlovek nudí pri horore...
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
kto čítal, pochopí... kto nečítal, neviem, neviem, či uvidí všetky súvislosti
Interstellar (2014)
pár ´hovadín´ ku koncu ubralo filmu piatu hviezdičku...
Zmizení (2013)
fillm dobrý, zaujímavý... ale STRÁÁÁŠNE DLHÝ!!!
Láska na vlásku (2014)
Nudné, zdĺhavé, nepresvedčivé výkony hercov, predvídateľné na každom kroku... ale nie tak milo rozprávkovo... achjáj... a tie vlky, a tie vlky...
Strážci Galaxie (2014)
pár momentov stálo za to... ale len pár
Zloba - Královna černé magie (2014)
prva polovica filmu na 5* a potom to slo dole vodou... skoda
Drákula: Neznámá legenda (2014)
hm, trocha sklamanie... vyborne efektny, mierne divna story... a hlavne hlavna hrdinka, no ble... a ten gandalfsky 'trik' s netopiermi ma desne pobavil (fakt desne)
Zmizelá (2014)
drsny pribeh... ktory je mozno trocha vyhroteny, ale moze sa stat v podobnom zneni komukolvek okolo... perfektne spravene, perfektne vykony hercov
Akame ga kill! (2014) (seriál)
tí sa s tým (s prepáčením) neserú... drsné, zaujímavé, dobré... zatiaľ má seriál moju plnú pozornosť