Recenze (1 455)
Fighter (2010)
Boxu minimum, emocí a zajímavé psychologie postav až po okraj. Působivé drama ze života těch, na které se štěstí příliš neusmálo a oni se ohlížení do minulosti nebo vzhlížejí k budoucnosti.
Final Fantasy: Esence života (2001)
Vizuálně a emocionálně překrásné dobrodružství, kterému odpustím spoustu klišé, protože díky svému technickému zpracování a citlivě načtrnutým postavám ve mně zanechalo stopy na velmi dlouhou dobu.
Final Fantasy VII: Advent Children (2005)
S herní předlouhou mám minimální zkušenosti, takže jsem v podstatě nevěděl, kdo hlavní i vedlejší postavy jsou, odkud se berou, o čem to mluví a proč dělají to, co dělají. Jenže vynikající grafické zpracování, akce, která bere dech, výtečná hudba a milion dalších kladů ve mně probudil takové nadšení, že mě to, že jsem v podstatě neviděl do příběhu, vůbec nevadilo. Jeden z nejlepších akčních filmů, který jsem kdy viděl.
Flash (2023)
Camea jsou fajn (tedy, ne ta digitální), Ezra taktéž (škoda, že si kazí kariéru svým chováním v osobním životě), příběhově to není špatné, ale hodně kazím dojem (mírně řečeno) nedoladěné triky. Je to slušná komiksovka, ale nejde o takovým zlom, jak nám bylo slibováno.
Flash (2014) (seriál)
The CW vytasilo další komiksový trumf. Flash je odlehčenou zábavnou podívanou, která se nebojí humoru, nabízí sympatické dobře obsazené postavy, velmi slušné triky i fungující ústřední dějovou linii. Ne vše je ideální, někteří zloduchové by si zasloužili více propracovat a seriál se snaží občas až moc "dojit" z diváka emoce, ale to jsou drobnosti, se kterými se dá bez problémů smířit. 7/10
Footloose: Tanec zakázán (2011)
Vlastně ani ne taneční film, jako spíše drama o mladých, kteří si chtějí své mládí užít, chybovat a učit se ze svých uklouznutí. Pár tanečních čísel tu je, nejsou špatná, ale nejde o hlavní devizu, se kterou Footloose pracuje. Některé "dramatické" momenty byly trošku úsměvné, jinak jsem si to ale užil. A konečně jsem po dlouhé době viděl Andie MacDowell, což mě velmi potěšilo.
Fotr je lotr (2000)
Jiskra filmu nechybí, ale to mohu prohlásit o mnoha dalších titulech. Robert De Niro filmu pomáhá, ale pořád jde jen o mírně nadprůměrnou podívanou.
Fotři jsou lotři (2010)
Docela nepříjemné zklamání. Naprostá absence kouzla dvou předchozích dílů. Lehce zaměnitelná komedie z pásové produkce, která do série vůbec nepasuje. Styl humoru i atmosféra jsou úplně někde jinde a to není míněno jako lichotka. A to jsem se ta těšil, po skvělém druhém dílu.
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Hravá "feel good" podívaná, která se samozřejmě nevyhýbá klišé, ale díky všudypřítomné veselosti a obsazení v čele s Ryanem (plus dojde na několik bezva cameo rolí) to filmu rádi odpustíte.
Funny Games USA (2007)
Drsné, sugestivní, atmosférické, zvrácené. Osobně bych ale ocenil, kdyby tvůrci vynechali ony promluvy do kamery a hrátky s ovladačem, působilo to na mě spíše rušivě, než aby to přidalo filmu na zajímavosti a vtáhlo to člověka více do dění.