Recenze (1 455)
Hotel Paradise (2012) (pořad)
Podobný styl pořadu mě baví, baví mě sledovat ony zvrácené postavičky, které mají dojem, že tohle je jejich cesta ke slávě, baví mě, jejich reakce, to, jak se pomalu odhaluje jejich pravé já, přestože se snaží skrývat. Ale to vše v tomto případě zastínila neuvěřitelně okatá a snad ani neskrývaná manipulace ze strany štábu, který si upravoval vše tak, aby dění pokračovalo směrem, kterým si přál. Jediné pravidlo bylo to, že si štáb může dělat, co chce a ze reality show udělal jen show bez špetky reality.
West Is West (2010)
O dost jiné, než první díl, více melancholické, méně vtipné. Ale byl jsem z toho na měkko, nebudu lhát :D
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Tvůrcům bylo jasné, že něco tak naivního dnes nemůže fungovat s vážnou tváří a tak se nebáli humoru a nadsázky a filmu to hodně prospělo. Jinak jde o standardní pompézní sci-fi pohádku, která možná ničím nevyniká, ale ve většině ohledu také nezklamává. 7/10
Východ je východ (1999)
Melancholické, vtipné, srdcervoucí i zábavné. 10/10
Legenda Korry (2012) (seriál)
Brilantně zpracovaný svět, zajímavá zápletka, skvělé postavy, povedená animace a i stylová akce. Nemám nic, co bych mohl vytknout.
Zátah: Vykoupení (2011)
Drsná akční podívaná, která se nehne z jednoho paneláku. Vynikající akce, řízná brutalita, jen se přiznám, že zmaten hypem, jsem čekal víc, i když vlastně víc jsem ani nemohl dostat.
13 samurajů (2010)
Nudil jsem se během extra dlouhé přípravy na finální bitvu, nudil jsem se i během ní. Pro mě příliš líné, pomalé, bez náznaku dynamiky v momentech, které nejsou akční. Souboje samozřejmě divočejší jsou, ale choreografie mě příliš neoslnila, konečné zúčtování trvalo dlouho a negradovalo, film mi prostě nesednul a to mám podobnou tématiku rád.
Dragon Age: Blood Mage no seisen (2012)
Velice svižné, protknuté onou správnou fantasy atmosférou, jen ta animace pro mě není to pravé ořechové. Jinak ale spokojenost na všech frontách.
Superman vs. Elita (2012)
Možná místy klišoidní, ale určitě lákavý filozofický přesah, zajímavé postavy, divoká akce, jen ta animace je možná trošku moc dětinská, s ohledem na námět, ale jinak jsem opravdu spokojen.
Nepřítel pod ochranou (2012)
Klasický špionský thriller, u kterého bohužel není těžké odhadnout, kdo je skutečný nepřítel, ale akce je docela slušná, obsazení sympatické a i přes slušnou stopáž, film odsýpá rychle, takže 7/10.