Poslední recenze (11)
Lítá v tom (2023)
Po dlouhé době první český film, který se mi opravdu líbil. I když od začátku tuším, co se tam stane, tak si dokáže udržet pozornost. Štáb si s určitými záběry pohrál a je to opravdu moc zajímavé. Líbí se mi na něm vše, až na jeho srdce rivnou trapnost v určitých částech. Teď jen lituji, že jsem to nestihla zhlédnout, když to bylo ještě v kině.
Late Night (2019)
Páni. To je to co ho přesně vystihuje. Film byl úžasný, vtipný a i když jsem mu v určitých částech trochu nerozuměla, tak to stálo za to. Asi nejvíc mě zaskočil komik, který v něm měl nahradit Emmu Thompson, jelikož byl tak naprosto příšerný, s prominutím debil. A tak sprostý, že mě z toho až boleli uši. Jinak byl film myslím dokonalý a pět hvězdiček si zasloužil.
Barbie (2023)
Ech Ech Ech. No film se mi nelíbil a i když je u Barbie jasné, že to bude blbý, tak tohle bylo špatně blbý. Když se podíváte na nějaké staré díly Barbie tak je to sice blbina, ale je to určitým způsobem vtipné, ale u tohohle je to spíš jen trapné. Kdyby byla alespoň jedna část dobrá, tak bych asi dala víc, ale mě štvalo snad úplně všechno. Od začátku, až do konce. Vždy když jsem si už říkala, že by to mohlo skončit nějak dobře tak se vyvalila další podivná řešení, která mě ničila a u konce už jsem byla tak vyždímaná, že už jsem jen koukala s vytřeštěnýma očima.