Poslední recenze (446)
Wonka (2023)
Ta muzikálová část byla tak strašně otravná... Docela jsem se těšila, že to bude normální trochu dobrodružný film a né tohle ukňourané představení....
Žhářka (2022)
Žhářku jsem (v tomhle případě asi naštěstí) nečetla. I přesto jsem popravdě trochu zklamaná, nicméně jako kulisa k nějaké domácí práci je to v pohodě. Nemyslím si ale, že se na to někdy budu dívat znovu.
Asterix a Obelix: Říše středu (2023)
Hrozná blbina, ačkoli části s bitkama jsou pořád na stejně kvalitní úrovni, jako vždy. Znova se už teda ale určitě nepodívám.
Poslední deníček (21)
V zemi ohně a ledu....
Jelikož, jsme se s mamkou konečně podívaly na Hru o trůny, rozhodly jsme se i pro malý výlet. Na jednu z lokací 😁