Recenze (446)
Chlapectví (2014)
Snímek, který je neobyčejný svou obyčejností a také tím, jak neuvěřitelně pestrou škálu emocí dokáže ze svých diváků vydolovat??? I felt absolutely nothing... a pak, že já jsem cíťa.
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Nečekala jsem, že by se i pokračování mohlo vydařit. Jak by ale taky ne, když ty bestie jsou tak strašně slaďoučké, člověk by si je hned potulil.
Rio 2 (2014)
Strašně moc zpěvu na takhle poměrně krátký film. Taky až přespříliš nesympatických "postav", ale příroda byla hezká.
American Horror Story - Coven (2013) (série)
1.1.2014 - Řada 3. Ta borka s tím podivným ksichtem mě děsí čím dál víc.
České století (2013) (seriál)
Asi jediný díl, který byl dostatečně zajímavý a bavil mě, byl ten, kdy se na scéně objevil Kléma. Jinak je to na můj vkus až moc ukecané, nezáživné a nudné.
Hannibal (2013) (seriál)
Přesně takhle jsem si Hannibala vždycky představovala. Mads byl naprosto dokonalou volbou! A s tím, jak připravoval své pokrmy, by na takové člověčí jatýrka nalákal i mě... a to játru nesnáším!
jOBS (2013)
Jobs byl ale hajzl... nedivím se, že ho nikdo neměl rád. Taky jsem čekala, že tu bude i něco z pozdější doby a nejen vývoj Macintoshe. Jsem zklamána.
Liberace! (2013) (TV film)
Ty dokonalé herecké výkony si rozhodně zaslouží 5*, ale ty já dát prostě nemůžu! Miluju "důležité" teplouše po plastických operacích.
Nepřítel (2013)
Nepochopila jsem to.
Podfukáři (2013)
Bez několika zbytečných záběrů a otravné romantické smičky by byl film výrazně lepší (aspoň z mého pohledu teda). Jinak jsem naprosto spokojená a dostala jsem přesně to, co jsem čekala.