Recenze (446)
S Lokim nejsou žerty (2021)
Nechápu proč to udělali jako krátké skeče, z toho úplně klidně mohl být celý díl nebo film.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Akčně nadupané a vizuálně hodně uspokojivé, ale první hodinu filmu je Peter opravdu totální dement. Což je samozřejmě škoda, mohl být výborný celý film.
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Achjo, jsem se těšila, že to bude jako kreslený Masakr ze Spidermana a oni z toho zase udělali nablble "romantickou" sračku... Ale vizuálně se symbionti povedli.
Veselá tetka (2021) (seriál)
Na můj vkus trochu moc crazy... A snad na tom tak časem nebudu i já, i když tetka už jsem a často podobně veselá! 😅
Vykopávky (2021)
Myšlenka pěkná, ale strašně utahané a s naprostým minimem děje...
Winx Saga: Osud (2021) (seriál)
Přestože je to docela blbina, na konci každého dílu je něco, co mi nedovolí přestat to sledovat...
Ari Eldjárn: Promiňte mou islandštinu (2020) (pořad)
Ari je super komik, na jeho výstupy se můžu dívat pořád dokola a ještě furt mě to baví.
Behind the Try: A Try Guys Documentary (2020)
Tak nějak jsem doufala, že to bude víc o jejich založení... Nápad dobrý, ale bohatě by stačilo jen trošku delší video.
Ďábel (2020)
Nemám ráda filmy z vidláckého/silně věřícího Středozápadu... A toto není žádnou výjimkou. Zbytečně roztahaný a poměrně nudný film, který táhnou do popředí 3 možná 4 důležité scény. Pro mě docela zklamání.
Dámský gambit (2020) (seriál)
Sice to byla místy dost nuda, ale sledovalo se to moc dobře. Typický příklad shlédnutí celé série za jeden den (nebo spíš odpoledne).