Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Frasier (1993)
Jeden z mojich najoblubenejsich serialov,nikdy nezabudnem na diel,ked Frasier a Niels isli do pristavu kupit pasovany rusky kaviar:-)Suhlasim s Tronom,ze serial sa najlepsie pozera pocas letnych nocnych horucau s otvorenym balkonom:-)
Simpsonovi (1989)
Dr. House (2004)
Gilmorova děvčata (2000)
Tento serial som svojho casu doslova zral,pamatam sa,ked to markiza zacala vysielat,pisalo sa leto 2002 a ako znudeny stredoskolak som bezcielne tukal do ovladaca az kym ma neuputali dlhe nohy mamky gilmourovej:-)ked sa ku tomu pridali dokonale prepracovane dialogy tak som vedel co budem robit kazdy den o tretej poobede ;-)
Městečko South Park (1997)
Seru na vas jdu domu :-) Uzasny satiricky serial a este lepsi cesky dabing.
M*A*S*H (1972)
Najlepsi vojensky serial vsetkych cias. Radar: Nekde jsem cetl,ze se general MacArthur vubec nepoti.Neni to zajimave?Proste se vubec nepoti. Klinger:Asi to za nej dela nejaky vojak.
Joey (2004)
O dost slabsi odvar priatelov ale este stale slusny nadpriemer,z Joeyho urobili este vacsieho tupca ako v priateloch,co mu ale neuskodilo:-)
Veronica Mars (2004)
Prva seria mala naozaj velmi putavy dej pri druhej to uz bolo horsie, ale stale nadpriemer, navyse velmi pekna hlavna predstavitelka:-)
Dawsonův svět (1998)
Skvely serial hoci som videl len prvu a poslednu seriu,no nikdy nezabudnem na koniec prveho dielu,ked do deju tvorcovia krasne zakomponovali piesen od Pretenders-I'll stand by you.