Recenze (103)
Česká policejní akademie 1. (1993) (TV film)
Poprvé jsem to slyšel na kazetách. Izer s Dobrodinským nemají prostě chybu.
Skála (1996)
Pro mě jeden z nejlepších akčních filmů, rád se na něj dívám znova, skvělý Sean Connery a Nicolas Cage.
Utopenec na útěku (1998)
Opravdu dobrá zábava, zdařilá parodie.
U mě dobrý (2008)
Docela pěkný film, místy sice nuda, až moc zbytečných dialogů. Zachraňuje to hlavně Bolek Polívka.
Jako vejce vejci (1996)
Pěkná oddechová komedie. Nechat se naklonovat, aby toho člověk stíhal víc? No taky bych občas potřeboval:-) Skvělý herecký výkon Michaela Ketona, zahrát 4 různé postavy to je kunšt,hlavně tu 'třetí' kopii:-)
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Já dávám 4 hvězdičky hlavně za to, že jsem aspoň na jednom kanálu mohl shlédnout novou pohádku. Tato pohádka je sice jednoduchá, ale zároveň i zábavná, Nějaké tři vlášáky pro popelu už mě fakt nebaví.
Ochránce (2005)
To že se Vin Diesel sniží k takovému podprůměrnému filmu a roli bych teda nečekal.
60 sekund (2000)
Docela nemastné neslané, primitivní příběh. Zanikají talenty Nicolase Cage a Angeliny Jolie. Plusem jsou pěkná auta.
Kurýr (2002)
Výborný akční, svěží film se skvělým Jasonem Stathamem.
Kajínek (2010)
Jako detektivka docela dobré, jinak film neříká nic nového. Dokola stejně omýlané informace, které už byly několikrát řečeny.