Recenze (241)
Ktosi je za dverami (1978) (pořad)
Absolútna TV klasika.... Intelektuálni šašovia, ktorý patria k mojim najobľúbenejším.... vrelo odporúčam pozrieť aj ich Jožka Púčika (1983).... a nielen to!
Sex a Lucía (2001)
Úžasné! Príbeh s veľkým P ...a nieje to péčko. Premyslenosť a precízne spracovanie dýcha z každej scény, spletenec osudov, aký som dávno nevidel.... . oplatí sa pozrieť si tento film.
Sin City - město hříchu (2005)
Od zaciatku az do konca 100%. Lutujem, ze som to nevychutnal v kine.
Cadillac Records (2008)
"Jo, když si tenkrát první holka svlíkla kalhotky a hodila je na pódium, bylo to kvuli klukovi, kterej spíval blues a když to pak začali delat bílí holky říkalo se tomu rokenroll a zástupy mladých lidi začali delat muziku, která změnila svět...."
MEDZI 4 - 5, 6 (2008) (TV film)
O niekom, ktorý toho pre slovenskú kinematografiu spravil dosť.
Sirény (1994)
Pekné, erotické a chvíľami aj vtipné :) Hugh a Tara boli do tohto filmu vybraný skvele. Atmosféra prvej polovice 20. stor. je tiež na jednotku. ..a ešte k tej erotike... hm... ktovie, ako by vyzeral tento film, keby sa ho podujal natočiť taký Tinto Brass? :))
Tenkrát v Americe (1984)
Štvorhodinový maratón, ktorý som prednedávnom absolvoval bol jeden z mojich najúchvatnejších výletov medzi filmovú klasiku. Sergio Leone, ktorý vlastne pre tento film skonal, nezomrel nadarmo. Tu sa nedá veľa písať, toto dielo sa musí vidieť.
Český sen (2004)
A nájde sa ešte niekto kto tvrdí, že postsocialistické štáty nezasiahol konzum??? :)) Jeden z najlepších pomiléniových dokumentov.
Muzika (2007)
Dobrý slovenský film som už dlho nevidel a aj z muziky som mal menšie obavy, ale tie pominuli už po pár minútach. Skvelá zábava, dobrý príbeh a herecké výkony. 9/10.
Udělení milosti se zamítá (2002) (TV film)
Dve pasáže z filmu, ktoré definitívne rozhodli o mojom hodnotení: Nočná prestrelka v meste a ....poprava. Bez milosti, bez emócií ale zároveň až zdrvujúco emotívne. Film, ktorý netúži po striebornom plátne, no "len" v TV je ho škoda.