Recenze (241)
Jacqueline Hydeová (2005)
Tak hviezdička navyše pre ten megaorgazmus pod palmou.... inak ako vždy pri týchto filmíkoch sa jednalo o totálnu kravinu.
Kniha rekordů Šutky (2005)
Dokument o jednej (ne)obyčajnej cigánskej osade. Oplatí sa vidieť.
Kousek nebe (2005)
Singapur, Jokohama, Ilava a Leopoldov. 70%
London (2005)
Tak tento filmík ma presvedčil že Jason Statham nieje len nejaký zakakaný crank.
Nadměrné maličkosti - Hypnóza (2005) (epizoda)
Musím sa priznať že pri tomto filme som sa viac bavil ako pri snowborďákoch (a o rafťákoch ani nehovorím).
Posel ztracených duší (2005) (seriál)
Rodinné fantasy seriály veľmi nemusím, ale Jennifer Love Hewitt mi v tomto neviem prečo sedí. Osobne si myslím, že hlavná pointa (zmysel komunikovať s mŕtvymi) sa tzv. "okuká" už po niekoľkých častiach. Takže tie tri hviezdičky sú hlavne pre Jennifer.
Rodinné tajomstvá (2005) (seriál)
STV si tento seriál pochovala sama, ale i tak 4*, pretože trošku prepracovať a bolo by to OK. Je to taký priemerný slovenský seriál a je LEPŠÍ než okopírované exkrementy v ružovej záhrade. Takže pôvodne 3*, ale plus 1* za Zónu A.
Schwejking (2005) (studentský film)
k zhliadnutiu tu: https://vimeo.com/48659999
Sin City - město hříchu (2005)
Od zaciatku az do konca 100%. Lutujem, ze som to nevychutnal v kine.
Svět na kolejích (2005) (pořad)
Vždy keď narazím na ČT na nejaký "úzkoprofilový" projekt, tak sa vduchu spýtam prečo nejde obdobnou cestou aj STV... no potom vždy musím len sucho skonštatovať, že "to preto, lebo na slovensku v súčasnosti neexistuje verejnoprávna TV."