Recenze (98)
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Ale tak jako pokus o komedii či parodii na SW to nebylo úplně špatné, místy jsem se i zasmál (ne že by to bylo vtipné, ale spíš trapné a vtipně trapné ve stylu co to jako zase vymysleli?!), ale počítám, že to asi nebylo úmyslem tvůrců. Nebo snad v popisku filmu není napsán ten správný žánr?!
Skyfall (2012)
Bond pokročil podobně jako Temný rytíř, více realističtější, více deprimující, více současnější. Těm kterým chybělo v Quantum of Solace prohloubení postav, příběh, scénář, pořádný záporák atd. si to zde užijí do syta, na tento díl se musí dívat z jiného pohledu a vychutnávat si kameru a skvělé nápady. Pak je tu ještě pořád rozdělení fanoušků na ty co chtějí starého dobrého Jamese, gentlemena a casanovu, kterého skoro nic netrápí a se vším si poradí naprosto bez problémů, to v dnešní době prostě už neuspěje, je potřeba něco hlubšího a taky ho po těch letech změnit a jít s dobou. U Batmana to vyšlo a stejně tak je to i u Bonda! PS: Bardem je fakt psychopat! :-)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Akční nářez!!! Člověk musí vzít v úvahu, že to má být a je to film na styl 80. let a tak ho i brát, jasně, má mouchy, ale já jsem si ho vychutnal, zasmál se a užil a když se mi líbila i jednička, tak tohle prostě musí ještě víc.
Prosíme přetočte (2008)
Tak tohle ne, tohle se teda moc nepovedlo, pár povedených vtípků to má, to nejzajímavější z filmu (švédování) je pěkně zkrácené a chtělo více prostoru, tentokrát Jack Black vůbec nedostal.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
To co dokáží vypotit za (odborné) kecy v tomto seriálu, to je něco :-D
Zelená míle (1999)
Přiznávám se, že u tohoto filmu nedokáži zarazit slzy.
Šestý smysl (1999)
Poprvé jsem film viděl na základní škole a jak se to mě ani spolužákům nelíbilo a tak zhruba o desetiletí později musím hodnocení otočit úplně vzhůru nohama, těšil jsem se na svoji teprve druhou projekci a můžu říct, že když se člověk na tento film dívá podruhé a zná konec, tak má z filmu hned jiné pocity a může sledovat jak to do sebe všechno pěkně zapadá a vychutnat si film trochu z jiné perspektivy.
Auta 2 (2011)
Oproti jedničce ubylo humoru a přibylo akce, hodně akce, takový animovaný James Bond na čtyřech kolech, jako kdyby už nebylo tolik myšleno na děti, jako spíše na dospělé a i když to na první díl nedosahuje (jako obvykle :-D), já se bavil více, než dobře a nedělní večer mi pěkně utekl.
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Hodně lepší 3, nenudil jsem se a celkový dojem z filmu byl velice pozitivní, měl jsem dobrý pocit nepromarněného času, čekal jsem, že budu po filmu říkat svoji častou větu "nebylo to špatné, ale nic moc", tentokráte ne :-)
Paranormal Activity 2 (2010)
Mno to to to, co to je to to?! Probůh, jak se jim to povedlo takhle zmršit? 90% filmu se naprosto nic neděje, párkrát jsem se trošku lekl, na konci malilinko v napětí, ale to asi tak všechno, když si pustíte jen konec, tak vám to bude bohatě stačit!