Poslední recenze (10)
Čtyři z tanku a pes (1966) (seriál)
Aj keď som sa narodil o pár rokov neskôr keď to bolo hitom každého komunistického diváka, aj tak sa mi to páči. Jasné v tejto dobe to nemá na diváka čím zapôsobiť, ale kedysi keď boli v telke len samé dokumenty o výrobe mydla a pracích práškov v CCCP, to muselo byť proste niečo, čo vtiahlo diváka do deja a nadchlo nejedného pioniera.
Pokémon (1997) (seriál)
Čo? Toto som zo seba vyhŕkol keď som zbadal, že pokémon je na 80- tom mieste v najhorších seriáloch. Na tomto som vyrastal a nechápem prečo niekto, kto videl 3 časti súdi celý seriál . Veľa detí bolo na tom rovnako ako ja, aj keď musím povedať že keby som mal vtedy 16 tiež by som si o tom myslel že je to jedna veľká 300 dielna trapošina . takže to starším týpkom odpúšťam.
Critical Assembly (2003) (TV film)
Podpriemerná dráma, plná vopred predvýdateľných situácií, a niekedy dosť trápnych hlášok. Jediné na čo sa dalo pozerať boli tie scény pri výrobe bomby.