Recenze (139)
Piráti na vlnách (2009)
Tak tady je zaděláno na oskara.
Lásky jedné plavovlásky (1965)
Přirozenost je v tomto filmu tím hlavním vítězem a dialogy Milady Ježkové a Josefa Šebánka to jenom potvrzují.
Stáhni mě do pekla (2009)
Směšnej a předvýdatelnej začátek, lepší střed a celkem slušnej závěr. Nicméně to na mě nepůsobí víc než Buffy přemožitelka upírů. Musím podotknout, že jsem na to koukal v noci v pracovní budově o 50 lidech, ve své kanceláři kde nikdo nebyl a měl jsem zhasnutá světla. Nejradši bych dal 2* ale nechám tomu 60 percent.
District 9 (2009)
Sedim teď v práci u počítače a říkám si co k tomu asi tak napsat? Po shlédnutí jsem opustil kino přesně o půlnoci s velice silným pocitem a s úžasem jsem si tento pocit začal užívat. Odzbrojilo mě to v celé dějové linii a zanechalo jedinečný zážitek, který se bude těžko překonávat.
Nevěrná (2002)
Dobře vyplněný nedělní večer u televize.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Po prvním díle je to bezkonkurenčně další věc která se Slyovi povedla. Čím je starší, tím je lepší. Díky té ustaranosti vnáší do postavy klid a chladnokrevnost. To podle mého názoru, diváka přitáhne více, než když běhá po džungli, vše kolem něj vybuchuje a on do toho řve jak pavián.
Když utichly trumpety (1998) (TV film)
Příjemný a průměrně kvalitní válečný příběh.
Hanebný pancharti (2009)
Tak takhle to na Hitlera ještě nikdo nezkusil. Z Christophera Waltze mě mrazilo po zádech a z buransky humorného výrazu Brada Pitta jsem přidržoval močák. Děkuji za dobře investované peníze v kině.
Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí (2009)
Jednička byla rozhodně lepší.
Šťastné a Veselé (2005)
Výborný námět na válečný film. Udělalo to na mě hodně velký dojem, z takového úhlu pohledu by málo kdo válku čekal. Jediné co mi vadilo byl nadměrný zpěv.