Recenze (52)
Poslední plavky (2008)
nuda
Ahmed & Salim (2009) (seriál)
Sice to dost hodně kopíruje South Park, ale po shlednutí 5 dílů (víc jich zatím nebylo) hodnotím 65%. Některý gagy jsou celkem povedený.
Vetřelci (1986)
Cameron odvedl skvělou práci, ale opravdu moc mi tam chyběla ta atmosféra z jedničky!
Klub sráčů (2000)
Nechce se mi věřit, že tuhle sračku natáčel člověk, který se podílel na takovym skvostu jako je Červený trpaslík! Při sledování mi bylo velice, velice trapně.......!
Milionář z chatrče (2008)
Podle mě dost nadhodnocený film. Nestačil jsem se divit na tím, co se dělo ve slavnostní večer! Tolik Oscarů? No to snad ne!
Ben X (2007)
To co ve mě vzbudilo toto dílo, to jsem předtím u filmu pocítil jenom dvakrát. Konkrétně po prvním shlédnutí Zelené míle a po Requiemu za sen! Nikdy předtím bych neřek, že Ben X tohle dokáže!
Babylon A.D. (2008)
Nejsem vyznavačem akčních filmů, ale občas si i nějaký pustím, ale s tímhle jsem šlápnul vedle. Menší četnost akce mi jako neakčnímu divákovi vyhovovala, ale když už byla, tak byla hrozná a když nebyla, tak to byla zase nuda! Když jsem si to už pustil, tak jsem si řekl, že to alespoň dokoukám do konce. V celém průběhu filmu jsem čekal na něco co mě dostane nebo nějak vytrhne z toho bezduchého koukání na obrazovku.......nedočkal jsem se! Žádný smysl jsem v tom nenašel a konec je na můj vkus neuvěřitelně dementní!
Velkovlak (1998) (seriál)
Surrealistická podívaná ve velkém stylu. Viděl jsem jen pár dílů, ale na dechberoucí prostřihy ze zápasů v zírání do očí nikdy nezapomenu!
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
Podle mě zbytečná věc. Nedivím se, že se toho neúčastnila Rachel Weisz!
Tohle je Sparta! (2008)
Tohle už ani s parodií nemá co dělat! Když už by po tom opravdu někdo zatoužil, doporučuji si pustit trailer....to bohatě stačí!