Recenze (1 487)
The Beekeeper (2024)
David Ayer nám natočil další Stethamovku.Kde jsou ty časy na sakra dobrý film jako byl železná srdce,Patrola,Ty časy jsou pryč .Snad se jednou, režisérovi podaří někdy ,natočit skvělý film.60%
Tancuj Matyldo (2023)
Skvělé herecké výkony Karla Rodena. Silný příběh ze života , který může potkat každého znás. 80%
Madam Web (2024)
Marvel má svoje . A když má marvel tak, sony si vytvoří svoje. Marvel je ale, úplně někde jinde. Tady asi ve filmu nefunguje nic. Herci příšerní. Co se sony povedlo tak, film venom . Jak dopadne lovec kraven a venom 3 .film viděn 14.2.Za mě 40%
Jeden den (2024) (seriál)
Další dobrý seriál na netflixu. 80%
DogMan (2023)
Besson zase po dlouhé době natočil kvalitní podívanou.Stopáž neuškodí,film odsejpá.Takový sám doma a kupa psů.Za mě 60%
Ferrari (2023)
Michael Mann ,natočil po dlouhých rokách další film.Adam Drive a jeho role Enzo Ferrari dobrý výběr.Role mu sedla.Úsek rok 1957,flashbecky které,nás zavedly do minulosti.Kdo je nositelem jména.Za mě 70%
Wonka (2023)
Konečně režisér natočil něco lepšího než dva filmy o medvědovi , které mě moc nebavily. Je to jiné než film s Deppem.80%
Noční koupání (2024)
Noční koupání už asi dneska není v kurzu .Film dopadl tak,jak dopadl a to nic moc.Čekal jsem víc. Průměrná podívaná .Atmosféra žádná,lekačky na bodu mrazu.50%
Orion a tma (2024)
Dobrá oddechovka. 60%
Přání (2023)
Tak, tohle se opravdu nepovedlo. 50%