Recenze (1 501)
Rozčarování (2018) (seriál)
Tvůrce simpsonových a futurami nás tentojrát vzal do minulosti s animovaným seriálem Rozčarování. Jako animovaný seriál je pěkbě udělanej.Ale, na simosonovi a Futuramu se nechytá. Poslední serie mi připadala , taková slabší jako by byla moc provařená. 60%
Čtvrteční vdovy (2023) (seriál)
Mohlo to být lepší .Nevím ,ale mexické seriáli asi nebudou můj šálek kávy.Prostě moc nudné a ukecané.Netflix zase zabodoval.50%
Kdo je Erin Carterová? (2023) (seriál)
Seriál se povedl.Hlavní hrdinka no dobré.Dobrá minisérie.60%
Freestyle (2023)
Škoda času .slabota.30%
Meg 2: Příkop (2023)
O trochu slabší díl než první ale, pořád se dá na film podívat. Možná se mi film zdál méně vážnější než první film. Obří chobotnice dobrá. Že by někdy v budoucnu byl další díl sem pro akorát at je film o něco lepší. Za mě cca 60%
Kostlivec (2023)
Kostlivec tož, dobrý horor. Rychle to odsejpá.Film zabavý, atmosféra dobrá . Za mě 60%
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Statham a žralok .Dobré ,film na podívání stojí za to se na něj mrknout.Akce je ve filmu dostatek.Za mě 60%
Rychle a zběsile 10 (2023)
A máme zde už desátý díl Rychle a Zběsile .O proti předchozímu dílu ,přišla velká změna s novým režisérem a lepším zpracováním.Jako víme že,je to dosti blbé ale,stačilo vypnout mozek a jenom se koukat.Jason Mamoa tak, ten je ve filmu dobrý zahrajeme si na kočku a myš .Ty jeho scénky mě bavily.Těch 141 minut krásně utíká.Statham a jeho malé cameo ve filmu dobré.Sice ta scéna s helikoptérami ke konci no dejme tomu.Těším se na pokračování .Za mě 80%
Knižní klub zabijáků (2023)
To byla nějaká napodobebina vřískotu slabý odvar.Netflix má posldbí dobou samé kraviny. Za mě 40%
Rozhodně nejsi zvaná na mou bat micvu! (2023)
Rodina Sandlerova zase ve filmu. Sandler tak, toho se ve filmu moc neužijeme má tady spíš cameo. Místo něj celý film táhnou jeho dcera. Nejlepší kámošky si oblíbí jednoho kluka a válka začíná. Film je nudný, nezáživný, no prostě pro pubertáky. Netflix se zase vyznamenal. Za mě 30%