Recenze (626)
Ospalá díra (1999)
Spickova zalezitost . Niet co dodat
Noc oživlých mrtvol (1990)
Kazdopadne sa musim priznat ze tento remake mi je blizsi ako original z roku 1968 . V celku mam rad krvave horory z 80tych a 90tych rokov . Co sa tyka samotneho filmu , da sa povedat ze pekne kopiruje original dejovo , dobra atmosfera mu tiez nechyba , gore efekty na urovni a urcite tento film patri medzi tie nadpriemerne zombie filmy .
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Po uvodnom filme rezirovanom M.Scorsesem sa velmi tesim na to co pride dalej , a verim ze kvalitou to nepojde dole , lebo Scorsese dokazal ze v danom zanry je ako ryba vo vode . Co sa tyka postav , taak Buscemi je perfektny a verim ze Al Capone v podani S.Grahama dostane este väcsi priestor , alebo sa mozno na konci serialu dockame aj zrodu gangstera A.Caponeho . Cela prva seria je samozrejme suprova , no osobne by som ju prestrihal na takych 8 dielov , tak by z nej bola spickova zalezitost . Tesim sa na druhu seriu
Karcoolka (2005)
Neviem na co sa to hralo ani co to presne malo byt , ale az na par svetlych momentov to bola hrozna nuda
Requiem (2001)
Francuzsky pokus o neviem co . Total blbost a maximalna nuda
Boží zápasník (2006)
Uplna traparen , ktora sa da len tazko dopozerat
Kurs sebeovládání (2003)
Velmi dobra komedia s mnozstvom skvelych hercov na cele s vzdy dokonalym J.Nicholsonom , ktory maximalne valí
Agentky D.E.B.S. (2004)
Je to sice miestami primitivne , ale aj napriek tomu ma to bavilo a nenudil som sa pri tom
Mistři Hazzardu: Jak to začalo (2007) (TV film)
Ako sa to zacalo ? Takto sa to skocilo !
Flynn Carsen: Honba za Kopím osudu (2004) (TV film)
Taka tv variacia na Jonesa , ktora pekne vyplni volny vecer