Recenze (626)
Blade Runner (1982)
Asi som mal az moc velke ocakavania
Robin Hood (2010)
Uz od zaciatku som nejako citil ze si ma novy Robin Hood neziska a veru ani neziskal . Scott mne osobne nejako moc nesedi ako reziser historickych filmov . Tesim sa kedy sa vrati k Votrelcovi - to bude jazda
Hodnej polda, zlej polda (2006)
Velmi mile prekvapenie
Turbulence (1997)
Zas az tak zle to veru nebolo . Bolo to priemerne , ale v pohode sa na to dalo pozerat . No zato tych 25% ma zarazilo
Noc oživlých mrtvol 3D (2006)
No tak to bola nadherna ukazka , ako ma vyzerat 3D sracka bez 3D efektov .
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
K zhliadnutiu tohto skvostu som sa dostal len nedavno , no cakal som nejaku kultovu a hlavne sokujucu pecku . Mozno je to aj tym ze ten film uz dnes nieje taky aky bol pre publikum drsny v case vzniku , ale mne to aj tak nedalo nic viac ako priemernu zabavu , ktora na zaner posobila miestami az smiesne
Rocky Horror Picture Show (1975)
Cakal som od toho o nieco viac a nielen podivne uchylny film
Vymítač ďábla (1973)
Genialny horor s tou najhustejsou moznou atmosferou
Mechanický pomeranč (1971)
Pacia sa mi Kubrickove filmy a ale toto je pre mna strasne divna a tazko stravitelna uchylaren
I Love You Phillip Morris (2009)
Kazdopadne sa musim priznat ze som cakal nieco uletenejsie ala Jim a to sa nestalo . No musim uznat ze nudit som sa nenudil , dej bol zaujimavy az sa mi ani nechcelo verit ze je to podla skutocnej udalosti .