Recenze (626)
Válka světů (2005)
Je to jeden z mala filmov , na ktorom som bol v kine a jednoducho som mu po prvom zhliadnuti nevedel prist na chut . Az na opakovane zhliadnutia sa mi zapacil a aj ked to v podstate obsahuje same megalomanske digitalne zabery , tak film obsahuje aj vela zimomriavkovych komornych scen , ktore robia tento film inym . Je to pecka
Fantom opery (2004)
Rozpravkova premena ozivenia divadla hned na uvod , cez dokonalu hudbu , temnu atmosferu a nadherny pribeh aj ked nie najstastnejsej lasky patry tento muzikal medzi mojich top 5
Sejmi je všechny (2007)
Presne takto ma vyzerat akcna vysokooktanova zabavna blbost
Let's Dance 2 (2008)
Ked som videl jednotku na ktorej som v kine zaspaval , tak som tomuto velku nadej nedaval . Ale na koniec som bol velmi spokojny a co sa mi hlavne pacilo , ze to bolo odlahcene a nebralo sa to tak vazne ako blba jednotka
Let's Dance (2006)
Uplne ma to v kine odrovnalo
Iron Man (2008)
Musim sa priznat ze koniec filmu - cize boj Downeyho a Bridgesa nebol nijako oslnivy , no nemozem dat nizsie hodnotenie , lebo okrem toho finalneho boja to bola spickova zabava