Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Tento seriál je prostě neskutečný, kdykoliv si ho pustim tak mě dokáže pobavit a nikdy nezklame. Hlášky z něj používám i v běžném životě, prostě Rimmer aa Lister go go go
Přátelé (1994)
Akta X (1993)
Mistři hrůzy (2005)
Slovácko sa nesúdí (1975)
Haló, haló! (1982)
Californication (2007)
Jmenuju se Earl (2005)
Dobrodružství kriminalistiky (1989)
Četnické humoresky (2001)
Na tento seriál jak celkově, tak na jednotlivé díly se kdykoli rád podívám. Je to prostě něco co se nedá jen tak okoukat. Jak je chuť tak shlédnu nějaké ten díl třeba v telce nebo doma z noťasu a nikdy neomrzí.