Recenze (101)
Pláž 33 (2012) (pořad)
Jen tak omylem jsem zapnul Markízu a nedokázal jsem se divit co naším bratrům Slovákům servírujou za srač.y. Naprostej odpad Todle "letní dobrodružství" ve kterým řeší, že někdo v nějakm baru neumyl posra.ej ha.zl a nebo, že nějaký tydýtí neuměj dát nějaký babce mineralku na stul.. Opravdu letní dobrodružství, fůůůj.
Farma (2012) (pořad)
Tak uvidíme.. Zatím jsem viděný první díl. Hodnotit nebudu zatím. Odpady nachápu když to pořádně ani nezačlo. :)
Helena (2012) (seriál)
Příšernej seriál, kterej není ani vtipnej. Viděl jsem 1 díl do první reklamy a pak jsem musel přepnout na jinej program, protože todle se nedalo.
Pach krve 2: Cesta nikam (2007)
Ona to je celkem sranda i když nechutná :D Ale bavilo mě to jednička taky a 3 byla strašná už 4 už jsem radši ani neviděl :D
Peklo na talíři (2012) (pořad)
Skvělý pořad :))
Zkažená mládež (2007)
Neskutečný film u kterýho jsem mě slzy na krajíčku. Tento film mě nenechal chladným. Po skončení filmu jsem musel pořád nad tím filmem přemýšet a musím říct že tento film mě zůstane asi dlouho v pamětí. Fakt šikana je svinstvo odporný :/ ...
Hladová hra (2009)
Byl jsem mile překvapen, horory nejsou můj silnej šálek kávy, tak jsem si jeden nudnej sobotní večer zapnul Primu Cool a nějak mě ten film upoutal.. :)
menZONE (2012) (pořad)
Měním hodnocení z odpadu na 3 hvězdy.. Zase taková bomba to není, ale přišel jsem tomu docela na chuť a občas se i kouknu. Není to tak zlé jak to vypadalo ze začátku. :)
Probudím se včera (2012)
Příjemný film :)
Seznam se bezpečně 2 (2012)
Jako prevence dobrý..