Recenze (344)
Lítám v tom (2009)
Mrazivé, smutné, láskyplné a pěkné.
Coco Chanel (2009)
Ne, opravdu to není špatný film, jen.......asi jsem čekala víc.
Lék pro Lorenza (1992)
Film o utrpení, vytrvalosti a osobní statečnosti.
Táta šampión (2009)
Film, jež od samého začátku sledujete se staženým žaludkem, přesto velmi dobrý kus.
Návrat idiota (1999)
Moc dobré, až z toho mrazí.
Starý páky (2009)
Přijatelná a poměrně zábavná oddychovka.
Čekání na Patrika (1988)
Tohle bylo těžko snesitelné už v době vzniku, s odstupem času se film jeví býti ještě horším!
Láska na druhý pohled (2009)
Celkem přijatelná, byť nevýrazná "ždímačka slz".
Slečna zamilovaná (2009)
Sandra v hlavní roli dost slabá, na druhou stranu hlavní postava by nepůsobila kdovíjak ani v podání pánaboha. Je to naivní, přihlouplé a klišovité, přesto se nedá úplně zatratit.
Normal (2009)
Uměleckost za každou cenu, bohužel na úkor příběhu. Scénám chybí návaznost, postavám místy uvěřitelnost...........škoda.