Recenze (344)
Konečná (2013)
Poctivé dobré akční béčko. Na nic si to nehraje a baví od začátku do konce.
Arthur Newman (2012)
Průšvih to nebyl, bohužel to ani nijak nevybočuje ze škatulky dramat, v nichž se hlavní hrdina snaží uniknout před vlastním životem.
Královna koření (2005)
Film za čtyři hvězdy nestojí, ale z obchůdku s kořením se linuly vůně až do mého obýváku, takže čtvrtá hvězda za atmošku.
Návrat na zapomenutý ostrov (2013)
Chyba bude v tom, že nejsem cílová věková skupina. Kdyby mi bylo deset a měla nakoukáno tak třicet druhořadých animáků, mohlo by se mi to docela líbit.
Navždy spolu (2012)
Čistokrevná romantika. A rozhodně nadprůměrná.
Láska na druhý pokus (2004)
Nemůžu si pomoci, je to ploché jak omeleta.
Legenda o sovích strážcích (2010)
Vizuální nádhera povyšuje tento akcí nabitý, leč jinak dost průměrný pohádkový scénář na čtyři hvězdičky.
Croodsovi (2013)
Vizuálně povedené, vtipné, zábavné, proč mám ale pocit, že na dětský animák setsakra depresivní?
Pantáta Bezoušek (1941)
Starosvětská moudrost a laskavost hlavního hrdiny dokáže pragmatikům lézt pěkně na nervy....anebo také potěšit. Já měla štěstí na to druhé.
Vyprávěj (2009) (seriál)
Je mi úúúúplně šumák, co si o seriálu kdo myslí, i když ne, naopak, skrzevá některé zdejší komentáře jsem jednu hvězdičku přihodila, tak!