Recenze (344)
Našrot (2013)
Dnes jsem se rozhodla být laskavá k chudým ducha, takže 3*.
Tři chlapi na cestách (1973)
ÚÚÚžasná agitka: prvoplánová, nevěrohodná, blbounká a vlastně velmi úsměvná.
Babovřesky (2013)
U jednoduchých lidových komedií neočekávám velkou kinematografii, objevný scénář, plejádu hereckých hvězd ani prvotřídní hudbu, neočekávám vlastně takřka nic - ergo kladívko laťka je tak nízko, že kdybych ji chtěla o stupínek snížit, budu potřebovat rýč. Babovřesky ji nepřelezly. A proč ta jedna hvězdička? No, třeba tam byl aspoň nějaký vtip, který jsem nepostřehla.
Křižovatky života (2013) (pořad)
Nevím, komu je cyklus určen, nicméně ne všechny díly jsou až tak zoufalé, já viděla dva a oba se nechaly unést. Za mě dvě *.
Krokodýl Dundee v Los Angeles (2001)
Ne že by byl na čtyři *, ale tak slabý, jak naznačuje zdejší hodnocení, zase také není.
Svobodná umění (2012)
Ne snad úplně špatné, jen takové...ploché......akademické.......sterilní.
Školní výlet (2012)
Odpad!!! Kdyby to šlo, půjdu i do mínusu.
Vrásky z lásky (2012)
Krásná role pro paní Bohdalovou, důstojné rozloučení s panem Brzobohatým, ale jinak......
U pěti veverek (1944)
Naivní, starosvětské, půvabné.
Lov lososů v Jemenu (2011)
Hvězdičky by bohatě stačily tři, jednu ale musím přihodit za naprosto rozkošnou Kristin Scott Thomas.