Recenze (344)
Vlk z Wall Street (2013)
Odrbaní drobní investoři mi na filmovém plátně evidentně vadí méně, než ovád, který se neumí chovat ani v soukromí, než patetické motivační pindy a pohled zblízka na sešup, který nutně musel přijít. U mě fakt ne!!!!
Proč bychom se netopili (2009) (seriál)
Je to hámoť, o to nic, figuru nevěříte ani jednomu z herců (no dobře, Lukáš Vaculík se to už za ta léta naučil, tedy ho vynechám) a vůbe celé to působí jak generální zkouška divadelního kroužku základní školy. Přesto se pár dobře umístěných šprýmů (ne každý je postřehne, vtipy pro melancholiky snadno přehlédnete) postaralo o to, že se nedostavilo nutkání k dávení a hluboká deprese.
Donšajni (2013)
Ráda pana Hartla a ráda sebeironii, u mě dobrý.
Motýlek (1973)
Kniha vynikající, film jí šlape na paty, tož asi tak.
Pušky, puky, pivo a psi (2013)
Dobrý, kluci, hráli jste fajn a zažili i psinu.
U Konce světa (2013)
Kdo rád Simona Pegga, ten si pošmákne. Ostatní se mohou spolehnout, že je tento film v Simonova fanouška nepromění.
Jedna mezi oči (2012)
Pecka, pecička, u fajne béček chrochtám blahem.
2 zbraně (2013)
Vynikající výplach mozku, navíc ne zcela hloupý. Takové já ráda.
V zemi Jane Austenové (2013)
Výborně sedlo do mého maratonu romantiky.
Red 2 (2013)
Prima poctivý akční odpočinkáč, sedl mi do nálady.