Recenze (348)
Loupež po italsku (2003)
Měl jsem možnost shlédnout během dvou dnů dva snímky F. Garyho Graye. Na rozdíl od Be Cool (ukázkový propadák, ve kterém se nepovedlo téměř nic) a jediné čím mohl zaujmout bylo obsazení je Italian Job rozhodně nadprůměrný akčňák. Navíc v porovnání s Dannyho Parťáky je Italian Job skvost.
Zuřící býk (1980)
Scorsese není můj šálek kávy. Těch pět hvězd zde patří jenom a skoro výhradně hereckému koncertu Roberta De Nira.
Buď v klidu (2005)
Velmi nevtipná komedie, která mi v některých momentech připomínala nepovedený remake snímku Pulp Fiction :) Travolta se svým hereckým výkonem v Be Cool zřejmě definitivně pohřbil.
Poslední skaut (1991)
Pokud bych si měl poskládat žebříček svých nejoblíbenějších akčních filmů, bez přemýšlení by tam Poslední Skaut měl své místo.
Skrytá identita (2006)
Nemůžu si pomoct, je to hrozná sr*čka, Hrozně nudná sr*čka. Takhle skvěle obsazený film režírovaný Scorsesem by měl být alespoň natolik dobrý, že by se na něj dalo dokoukat. Spolu se Supermanem zklamání roku.... Po třech letech jsem se odhodlal na film dokoukat a musím se Scorsesemu omluvit a 1* přidat.
Těžce zamilován (2001)
Za skok do bazénu alá velryba a hozené kalhotky "velikost Halina Pawlowská" 1,5*
Stoupat jak dým (1978)
Jo to bejvavaly časy... Ústřední dvojice je hustá a pár momentů j velmi povedených, bohužel to je na film dost málo.
911 in Plane Site (2004)
Ten chlápek používá promyšlené slovní obraty a argumenty.... člověk si pak v podstatě myslí, že je osvícen ale ví ho*no. Jehovisti by se od něj měli co učit. každopádně dokument je to určitě zajímavý.
Poslední sezona (2006) (seriál)
2 hvězdy si Poslední Sezona zaslouží. Viděl jsem jeden díl a dost jsem se nasmál.
Ryan (2004)
Kromě perfektní animace o ničem. 2,5*