Recenze (2 779)
Halloween končí (2022)
Tak snáď už naozaj končí.... Na jednej strane zaujímavý pohľad na dôsledky zla a jeho vplyvu. Na tej druhej možno nedôstojná rozlúčka s Myersom (nehovoriac o záverečnom súboji). A síce zlo neumiera, mení podobu... ale dúfajme že už nie v Haloweenu.
Váňa (2012)
Váňa ako žokej legenda, fenomén. Avšak dokument ako by bol len prierezom jeho úspechov a zranení. Niekedy som až s nepochopením krútil hlavou aké zábery tam nechali a čo sa vošlo do snímku. Smutné.....snáď sa časom dočkáme zmysluplnejšieho dokumentu.
Dívka a moře (2023)
Nenápadný milý snímok o odvahe a odhodlaní, ktorý dokáže inšpirovať.
Buko (2022)
Buko ma bavil s pribúdajúcim časom viac a viac. A Marta Issová bola skvelá.
Na nože: Glass Onion (2022)
Dôvtipná galaprodukcia, ktorá vo výsledku trošku zlýhava, ale ako celok pobaví.
Kůň (2022)
Absurdná situácia a pohľad do zmýšľania dnešnej spoločnosti, ktorá hneď odsudzuje a súdi. A vidí skôr to zlé, než aby hľadala to dobré, pričom vo filme je to krásne odľahčené a vlastne príjemné..........................................................................."Všetci zháňajú kapra a ty máš koňa."
Men (2022)
Kde tu, tam tu depresívne temná pošahanosť. **/***
Přání Ježíškovi (2021)
Čarovná vianočná mozaika príbehov, ktoré dokážu pohladiť dušu, i keď nie vždy to tak na prvý pohľad vypadá.
Žokej (2021)
Trpký a neľahký všedný deň žokeja.
Vánoce na farmě (2021)
S Vianocami to má pramálo spoločné, ale ako taká ľahká komédia to ujde.