Recenze (226)
DogMan (2023)
Tady měl jít Oscar. Kdepak je?
Karate Kid 3 (1989)
Ty brďo, co to s váma je, lidi, jste normální????? Dát tomuto DNES JIŽ KULTOVNÍMU FILMU TAK MÁLO JEN 32% ??!!!!!!!!!!?? Znám stovky (!!!) filmů, které jsou tady totálně nadhodnoceny a přitom se na ně pomalu nedá koukat!!!! 3. díl Karate Kid je - podle mě - úplně nejlepší a dnes se už takovéto filmy netočí. COBRA KAI tady má slušné hodnocení, přitom pozdější řady nejsou o nic lepší, než tento 3. díl. Nechápu to, nepobírám to, jak se někteří vysmívají kultovním snímkům. Asi si léčí vlastní komplexy, chudáčkové, je mi takových osob upřímně líto.
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
1 000 % BEZ DEBAT.
Stranger Things - Season 2 (2017) (série)
100%
Stranger Things - Season 1 (2016) (série)
100%
Stranger Things (2016) (seriál)
Jeden z těch lepších seriálů, které jsou na Netflixu. I ta znělka je geniální. Nevím, co více říci, něco takového se jen tak nevidí. Unikátní dílo s výjimečnou atmosférou a skvělými herci. Jen nechápu jednu věc - na tohle se dívají i děti? Já se bojím i teď :D EDIT: Bohužel 3. série o hodně slabší a měla jsem problém ji dokoukat, což mě fakt mrzí. EDIT2: 4. řada OPĚT LUXUSNÍ, NEMÁM SLOV.....
TY - Série 1 (2018) (série)
Nejlepší je opravdu 1. řada, i kniha je skvělá. A Beck je nádherná, i když trochu trubka :-) Divná ta dnešní doba, všechny ty sociální sítě, někdo z toho úplně zblbnul.... a těžko se seznamovat, vím to moc dobře.
Selena Gomez: My Mind & Me (2022)
I love her...
O.C. (2003) (seriál)
Jednoduše miluju. Reálné, pocitové, skvělá hudba. Nechápu tak nízké hodnocení tady a proč v seriálu není žáden černoušek. :D EDIT: Někdy od poloviny 4. řady dost slabé, děj se plácá a neví kudy kam, bez Mischy Barton bohužel čiré zoufalství :-/
Elvis (2022)
DOKONALOST. Viděno v kině a poté na HBO (několikrát). Austin Butler musí dostat Oscara!!!