Recenze (4 351)
Austrálie: Země za hranicemi času (2002)
IMAX dokumenty jsou vesměs vydařené a tento z vysokého nadprůměru nevybočuje.
Krokodýl Dundee 2 (1988)
Možná to není zase až o tolik horší jako jednička. Jenže když je něco (někdo) tak extravagantní, zkrátka se rychle okouká.
O slavnosti a hostech (1966)
Skoro to připomíná Franze Kafku. Dnes už to tolik neoceníme, ale v šedesátých letech tenhle film řezal do živého.
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
Po počátečních dílech velmi přechválený seriál, který ovšem záhy ztrácel dech až se přesunul do bezvýznamnosti dílů posledních. Málo platné, v daném žánru je konkurence obrovská, chce to větší nádech.
Druhá světová válka 8: Hirošima a Nagasaki (1983)
Dokumentů o druhé světové je už tolik, že se pro jejich inflaci už snad ani nedají sledovat. Tenhle komplex je však opravdu mimořádný.
Druhá světová válka 7: Zuřivost bojů v Tichomoří (1983)
Dokumentů o druhé světové je už tolik, že se pro jejich inflaci už snad ani nedají sledovat. Tenhle komplex je však opravdu mimořádný.
Druhá světová válka 6: Začátek války v Americe (1945)
Dokumentů o druhé světové je už tolik, že se pro jejich inflaci už snad ani nedají sledovat. Tenhle komplex je však opravdu mimořádný.
Druhá světová válka 5: Bitva o Rusko (1943)
Dokumentů o druhé světové je už tolik, že se pro jejich inflaci už snad ani nedají sledovat. Tenhle komplex je však opravdu mimořádný.
Proč jsme bojovali IV.: Boje v Británii (1943)
Dokumentů o druhé světové je už tolik, že se pro jejich inflaci už snad ani nedají sledovat. Tenhle komplex je však opravdu mimořádný.
Druhá světová válka 3: Rozdělení & dobytí (1943)
Dokumentů o druhé světové je už tolik, že se pro jejich inflaci už snad ani nedají sledovat. Tenhle komplex je však opravdu mimořádný.