Recenze (103)
Chicago (2002)
Tento muzikál mně připomínal spíše kreslený film.
Kód Navajo (2002)
Výborný válečňák, Nicholas Cage zase jednou předvedl, že umí hrát.
K-19: Stroj na smrt (2002)
Čekal jsem od toho něco víc, ale jinak dobrý.
Telefonní budka (2002)
Akce, dynamika, náboj, napětí. Nic z toho tomu nechybí. Velice mistrně zpracovaný útok na morální nedostatky společnosti podaný v pro dnešní lidi přijatelnějším stylem, než jak je tomu u klasických spisovatelů. Joel Schumacher prokázal své kvality.
A.I. Umělá inteligence (2001)
Film vhodný zejména pro milovníky "dojáků", takže mně to příliš nevzalo, ale jinak ucházející.
Beyblade (2001) (seriál)
O poznání horší než Pokémon i Digimon, což dokazuje i fakt, že jsem to zavrhl i ve věku, kdy jsem sledoval oba "...mony".
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Hezky natočený seriál, dobré efekty a skvělé obsazení. Nejvíc mně udivila flexibilita Damiana Lewise, když zde skvěle dokázal zahrát neohroženého vojáka a v Sáze rodu Forsytů (která jinak podle mně za nic nestála) uhlazeného gentlemana Soamese.
Moulin Rouge (2001)
Velice naivní scénář, ale to k tomu asi patří. Nicméně mě to nenadchlo, snad jen dobré herecké výkony a výprava nebyla taky k zahození.
Shaolin fotbal (2001)
Omlouvám se za výrazy, ale takovou věc nemůžu jinak popsat. Jak někdo mohl natočit takový hovna??!!
Tmavomodrý svět (2001)
Slabý odvar proti filmu Nebeští jezdci.