Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Padesátiletý televizní producent Jean-Louis Broustal má úspěšnou kariéru, překrásnou ženu a peněz až dost. Navíc jeho poslední pořad „Připravte si kapeníčky“, který uvádí televizní hvězda Philippe Letzger, láme rekordy ve sledovanosti. Roztleskávač tohoto pochybného pořadu Bastien dobře ví, že má na víc. Nechává se ponižovat arogantním Letzgerem v produkci Broustal jenom proto, aby se dostal do blízkosti Jeana-Louise Broustala, svého idolu. Když mu šéf nabídne vyjet na pracovní víkend na venkov, aby vyladili nový projekt „Natočené důkazy“, který vymyslel sám Bastien, doslova se mu tím plní jeho sen. Ale při tom se ukáže, že Jean-Louis nemanipuluje s emocemi lidí jen ve svých pořadech, je to totiž jeho neoblíbenější zábava v životě... (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (16)

Juto 

všechny recenze uživatele

Film má niekoľko pekných zvratov, najmä v prvej polovici, kde úspešne udržiava uvoľnenú, no zároveň pútavú atmosféru šialeného víkendu, kde sa môže stať čokoľvek. Vo filme sú tiež skvelé homosexuálne narážky, ktoré sú veľmi vtipné, čo je podľa mňa dosť ťažké dosiahnuť. Bohužiaľ, postavy sa po prvej hodine nikde nevyvinú a koniec je dosť odfláknutý. I napriek tomu som sa zabával. 6/10 ()

dopita 

všechny recenze uživatele

Jeden pošahanej a výstřední televizní producent se stejně pošahanou manželkou plus naivní a ctižádostivej pěšák, kterej by chtěl dostat pořádnou šanci. No šanci dostal a nestačil se divit. Příběh těchto třech lidí se postupně přenese z humorem protkanýho televizního světa, ve venkovské drama a posléze až v thriller. Humor docela fungoval, drama taky jen ten závěr trochu šustil papírem. ()

Reklama

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Na tohle sem se kvůli Diance klepal jako ratlík už od rána. Leč ty bláznivý televizní emenuelové to práskli až v 1:50 v noci. Do tý doby jsem se stačil ožrat, vystřízlivět a ještě jednou ožrat. Kdyby Dianka viděla co všechno pro ní obětuju, tak by mě dala už jenom ze soucitu. Samotný příběh je celkem absurdní, ale to frantíkům docela jde, kdo viděl třeba Studený bufet nebo Krysy z temnot dá mě za pravdu. Tady jediný co zamrzelo, že absurdnost ve vile všemocného tv producenta nebyla ještě intenzivnější i když nápady tam byly solidní a výraz co z toho všeho měl v obličeji mladý hlavní hrdina brzo udělal ctrl + v na můj obličej. ()

cab 

všechny recenze uživatele

Francouzi maji zvlastni smysl pro humor a jeho zpracovani (mozny problem prekladu do cestiny). Tento snimek je toho jasnym dukazem. Pro nekoho uzasna reflexivni uvaha o skaze nasi spolecnosti a pro ostatni promarneny cas pri pozorovani hercu pohybujicich se v omezenem prostoru i deji od nikud nikam. 35% ()

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Poněkud dekadentní dramedy. 1) Klíčovou postavou celého filmu je 29letý režisér, spoluscénárista a herec Guillaume Canet (Bastien) s výrazem ve tváři podobným našemu režiséru a herci Ondřeji Sokolovi. 2) Klíčovým pojmem je mix komedie a dramatu - v newspeaku zvaný dramedy - s nepříliš zřetelným poselstvím - jako úvahu o morálním stavu naší (rozuměj západní) společnosti to neberu. 3) Prvky thrilleru spolu s opakovaným zlehčováním vážnosti situace posilují divákovu nejistotu, pokud jde o předváděný žánr, a marně navozují otázku po smyslu celé věci. 4) Ale není to tak zlé. Guillaume je pěkný kluk, film má atmosféru a docela dobře graduje až téměř do konce, i když ta úplně poslední scéna není zcela podle mého gusta. S tím ovšem nic nenadělám. ()

Galerie (13)

Reklama

Reklama