Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

V malém městě na Floridě žije malý Finn Bell se svou sestrou Maggie a "strýčkem" Joem. Malý ctižádostivý umělec Finn si užívá svůj jednoduchý život protloukající se rodiny tím, že si maluje pestré obrázky mořského pobřeží. Finnova cesta do dospělosti začíná šokujícím příchodem nebezpečného trestance, který chlapce donutí, aby mu pomohl při útěku z vězení. S touto zkušeností, kterou má stále v živé paměti, se Finn dostává do zpustlého sídla bohaté slečny Nory Dinsmoorové, která přišla před třiceti lety o rozum, když ji snoubenec opustil přímo před oltářem. Zde potkává neteř slečny Dinsmoorové Estellu, která se i navzdory svému ranému věku chová k chudému chlapci s chladnou povýšeností, a ten se do ní následně bezhlavě zamiluje. Finnovo setkání s Estellou a její podivínskou bohatou tetou chlapce naplní velkými nadějemi – bude malovat pro bohaté, užívat si jejich svobody a milovat Estellu. Slečna Dinsmoorová však Finna varuje: "Jen ti zlomí srdce, o tom není pochyb". (HBO Europe)

(více)

Recenze (181)

dr.fish 

všechny recenze uživatele

Musím říct, že minulý týden jsem viděl Great Expectations Mika Newella a nijak moc mne nenadchly. Tyto jsou ale o mnoho horší. Tady opravdu není co hrát, navíc tím, že tvůrci děj přesunuli do 20. století, ztratil námět zcela své kouzlo. Ethan Hawke je neherec a Alfonso nerežisér. Konec a zvonec. 50% ()

Barak 

všechny recenze uživatele

První chyba u toho filmu vznikla již obsazením. Ne že by byl Ethan Hawke špatný, ne že by Gwyneth Paltrow byla nějaká rašple - oba je mám rád -, ale k sobě se vůbec nehodí. Jak se mám na to koukat, nebo jim fandit, když na první pohled vidím, že k sobě tahle herecké dvojice má hodně daleko. Vkládal jsem do toho velké naděje, ale akorát jsem přišel na to, že Cuarón umí točit - jinak nic. Marně hledám a pátrám, co se pod tímto dvouhodinovým filmem skrývá za nějakou velkou myšlenku, patrám po něčem, čím by se dalo odpovědět na otázku "o čem to vlastně bylo". Ale ať hledám jak hledám, tak mi to celé příjde jako jeden velký a špatný příběh ze života jednoho hocha, který sebou nese pytel plný prázdnoty - tak nevím nevím, kde je chyba. Nebýt Cuarónovi režie, hudby, přesvědčivých herců a - to hlavně :) - Gwyneth bez šatů, šlo by hodnocení ještě níž.... 5/10 ()

Reklama

Shakeus 

všechny recenze uživatele

Tak ani nevím, jsem z tohoto filmu trochu rozpolcený, měl jsem asi Velká očekávání (pod tímto názvem dříve film běžel v tv). Obsazení velmi slibné, hlavně, no jo … správně, De Niro. Jenže film je takový rozplizlý a nijaký. Nejprve dětství ve velkém domě a seznámení s životní láskou, pak kariéra, nic z toho mě ale neoslovilo a nezajímalo. Vše je jen jakoby vysvětleno a divákovi předáno a to je vše. Je to jak když vám někdo převypráví nějaký příběh, a není moc dobrý vypravěč. Pokud bych ale měl říct něco, co je vyloženě špatné, tak konec. Ten je vyloženě tragický, s De Nirem budiž, ale ten s Paltrow je příšerný, vůbec se sem nehodí. ()

radektejkal 

všechny recenze uživatele

Alfonso Cuarón se domnívá, že Dickens se už dneska nedá číst (já nejspíš také), že pro převedení do obrazů je ho třeba aktualizovat, dát mu rozměr podle současné filmové geometrie (já taky), oživit ho hudbou (takto raději ne) a nahou štíhlou dívkou (to rozhodně ano). A jakpak se mu to ? Myslím, že moc ne. Na jednu stranu je to mrzuté, ale na druhou to dává šanci dalším režisérům, neboť Dickensovy postavy po zfilmování přímo volají. Vždyť ani jeho Oliver Twist už není dnešním Oliverem Twistem, i když je to pořád tentýž Oliver. Tím režisérem ale musí být někdo, kdo zapomene na planou romantiku, nebude se domnívat, že je třeba z velko-románu udělat velkofilm, a bude myslet víc na formu než na dobu, kterou je třeba zaplnit úlisnými filmařskými efekty. V devadesátých letech to mohl být třeba Aki Kaurismäki. Kdo dneska, to nevím. ()

Boogeyman 

všechny recenze uživatele

Občas se mi přihodí, že mi nějaký film tak vytrvale uvízne v paměti, že ho z hlavy nedostanu už zřejmě nikdy. Některé scény, nebo nádech atmosféry se mi zkrátka stále vrací a já denně zažívám stejné pocity, jako jsem měl při jeho sledování. A právě Velké naděje jsou tohoto jevu nejzářnějším příkladem, protože ač jsem je za život viděl třikrát, připadá mi jako bych znal každou scénu nazpaměť, v uších mi stále zní geniální hudna Patricka Doyla a před očima se mi stále zjevuje přenádherná Gwyneth a ten úžasný polibek v dešti. Alfonso Cuarón natočil velmi svéráznou adaptaci slavné předlohy, kterou v mých očích překonal! Láska postavy Hawkea k Paltrow je absolutní, dechberoucí a tak strašně živoucí, že vždy když dosáhla naplnění, slzel jsem! Herecké výkony jsou famózní, Ethan Hawk je nedoceněný mladý herec a jeho zamilovaný snílek nemohl být zahrán lépe. Bože, jak já jsem mu rozuměl! A Gwyneth? To se těžko popisuje, předvedla něco božského. Do své postavy vtěsnala přeně tolik neodolatelného šarmu, dívčí bezbrannosti, bezohledného chladnokrevnosti a vnitřní nerozhodnosti, že její postava je přesně ta osudová žena, kterou nemůžeme mít, láme nám srdce a zničí nám život, přesto ji bezhlavě milujeme a když mávne prstem, rádi pro ni uděláme cokoliv a za jedinou chvilku s ní jsme ochotni obětovat vše! My totiž víme, že ona nás taky miluje, jen o tom neví! Ženský totiž mnohdy ani netuší, jak s chlapem dokáže láska zamávat! Bohužel i naštěstí! Díky neodolatelné Gwyneth, geniální hudbě a té absolutní LÁSCE mají Velké naděje navždy místo v mé soukromé síni slávy a ať to zní jakkoli pateticky, i v mém srdci! ()

Galerie (29)

Zajímavosti (3)

  • Maľby, ktoré sa objavili vo filme, poskytol súčasný talianský umelec Francesco Clemente. Clemente sa predtým objavil aj na filmovom plátne, a to v snímke Dobrý Will Hunting (1997), kde si strihol rolu hypnoterapeuta. (ZOUi)

Reklama

Reklama