poster

Cestující v dešti

  • italský

    L'uomo venuto dalla pioggia

  • francouzský

    Le passager de la pluie

  • slovenský

    Cestujúci v daždi

  • anglický

    Rain

  • anglický

    Rider on the Rain

    (neoficiální název)

Krimi / Thriller / Drama

Itálie / Francie, 1970, 120 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Jara.Cimrman.jr
    ***

    "Co to děláte? - Mířím na budoucího milionáře!" Znásilněná submisivní panička a dominantně tajemný sympaťák vytvořili velmi zajímavý pár, ve kterém oba ví své, ale jeden z nich to nepřizná. Zub času zanechal na tomto snímku svou stopu, neboť nedobrovolně chlastající Melancholie je jednoznačně ženou z jiné doby, Dobbs je paradoxně stejně chápající jako zákeřný a ty dva pokusy o vraždu není potřeba mezi dobrými přáteli nijak rozmazávat. Já jsem si to docela užil, ale trochu mi kazila náladu dobově podivná hudba a pár okamžiků překombinovaných za hranici přehlédnutelnosti.(31.3.2016)

  • Snorlax
    ****

    Šťastný rok pro Jobertovou, ocitla se v rolích žen na obou stranách zákona, měla k tomu charismatického partnera a v obou případech vznikl nadstandardní film. Cestujícího v dešti však vehementně zkazila Sabina Laurinová kvičící z úst Jobertové. Ten paskvil na dabing, který předvedla, mi způsobil spasma ušních bubínků a nauzeu. Laurinová je snesitelná pouze s roubíkem. Otázkou zůstává, zda by její pojetí dabingu nebylo mnohem lepší, kdyby ten roubík již měla zaveden.(15.7.2012)

  • Rudovous
    *****

    Trosku hitchcockovky, ale tez klasicky francouzsky thriller, tak jak je v te sladke zemi dokazali na prelomu sedesatych a sedmedesatych let tocit proste nejlepe. Marlene Jobert je nadherna (kdo zna Rudovousovu zatizenost na rusovlasky chape ...) a hlavne neuveritelne presvedciva, stejne jako jeji herecky protejsek. Moment kdy se poprve objevi na scene je filmarska ekvilibristika.(17.4.2010)

  • Caszidy
    ****

    Krimi drama se skvělou atmosférou, pohlednou Marléne Jobert a vždy šarmantně drsným Charlesem Bronsonem. Už od začátku tušíte, že ne vše bude tak jak se to na první pohled zdá. Pomalé tempo filmu neškodí a doplňuje ho dobová hudba i vizuální stránka pobřeží Francie. Nějak mi přijde, že podobné filmy už se netočí. A to je škoda.(8.12.2012)

  • Aelita
    **

    Manýristická režie a ještě manýrističtější hra hlavní hrdinky, připomínající spíše éru němého kino než evropský film 20 let po neorealismu. Byl-li to pokus o umění s ambicemi na psychologismus ústřední postavy (dospívání ženy-dítěte přes macho-chlapy) a atmosféru "suspense" (stav napjatého očekávání, neurčitosti, nejistoty), dopadl nakonec jako klasický americký akční film v ten okamžik, kdy Charles Bronson začal kosit neschopné a hlavně neozbrojené bodyguardy. Jako komedie to bylo dobrý, takže za dvě.(21.10.2012)

  • - Pieseň z roku 1971 od skupiny The Doors - "Riders on the Storm" bola údajne ovplyvnená týmto filmom. Jim Morrison bol vraj tak zaujatý týmto dielom a najmä jeho hudbou, že v konečnom výsledku vznikla spomenutá pieseň. (lepo)

  • - Kyvadlo skříňových hodin je ve filmu důležitým symbolem. Když se však pozorně divák zaposlouchá a zároveň zadívá na hodiny, je možné zjistit, že zvuk a chod hodin se rozcházejí. (=woody=)

  • - Melie (Marlène Jobert) si na začátku svlékne punčošky a obě pověsí na křeslo za sebe. Po znásilnění se probere na posteli a punčochy má opět na sobě. (vikkous)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace