Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Diane Lane září v roli, za kterou byla nominována na Cenu Akademie, v erotickém thrilleru o vášni, jež je tak neovladatelná, že zničí vše, co se jí postaví do cesty. Edward a Connie Sumnerovi (Richard Gere a Diane Lane) mají na první pohled dokonalé manželství. Když ale náhodné setkání Connie s pohledným cizincem vyústí v sexem nabitý milostný vztah, touha se stává posedlostí a její důsledky jsou smrtelné. Film Nevěrná v režii Adriana Lynea (Osudová přitažlivost) nabízí strhující napětí, kterému vaše smysly neodolají. (Magic Box)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (209)

Magneto 

všechny recenze uživatele

Nevera po americky...Podobný príbeh som zažil aj ja(ale bez mŕtvol) a preto je tento film pre mňa výnimočne realistickým...a poučným.Vášeň je skvelá,ale iba chvíľková záležitosť a prepadnúť jej je oveľa ľahšie ako sa potom dostávať z problémov do ktorých nás dostala.Okrem toho by si ženy mali uvedomiť čo v živote s partnerom je pre nich dôležité... ()

k212 

všechny recenze uživatele

Ač nejsem Lyneova fanynka (může vůbec nějaké mít?!), ani nefandím erotickým thrillerům (stopáž tohohle dílka opravdu vzrušující není), tak mě tento film zaujal. Už jen z toho důvodu, že se v něm víc děje než tlachá ve stylu "Miluju tě!", "Miluješ mě?". Nic vlastně není komentováno, jak se často stává u daleko horších snímků, mimo jiné hlavní hrdinka působí dost přesvědčivě (o to horší je to u Gera, ten je až příliš kladně uťápnutý). Co už tak moc přesvědčivé není, je vyhrocení celého jakoby trojúhelníku. Škoda, mám za to, že se film slibně rozjížděl a skončil v předvídaných klišé. ()

Reklama

selfesteem 

všechny recenze uživatele

Komentář k tomuto filmu pojmu jako obhajobu mého milovaného režiséra Adriana Lynea. Mám pocit, že je zde řada lidí proti němu zaujatá a dost mi to vadí. Přijde mi tedy, že hlavně mužská část uživatelů tady. Na to, že natočil dost málo filmů (škoda!), tak je tady většina jen kritizuje. Jděte se vycpat! Dokonce i v jeho biografii je napsáno cosi o kýčovitých motivech a o tom, že ve filmu 9 a 1/2 týdne hnal do hranic snesitelnosti i silné využívání protisvětla (mně se to líbilo, asi to je zrovna to, co mně mj. na jeho filmech přijde tak jedinečné - to světlo). Podle mě je Adrian Lyne jeden z mála mužů vůbec, který dokonale rozumí ženské duši a má neobyčejnou vnímavost k různorodosti lidských povah a dokáže vidět svět v rozmanitých podobách, i maličkosti díky němu získávají nový rozměr. Dokáže připodobnit stav věci ke stavu lidské duše. Jakoby se v jeho filmech svět kolem odrážel v chování lidí. Je neuvěřitelné, co všechno lze v jeho tvorbě najít a jak už tu někdo psal, je to skutečně výborný psycholog. Nechápu, jak někdo může napsat, že Nevěrná je plná klišé, kde? Jak natočit film o nevěře bez počátečního vzplanutí, průběhu vzplanutí a pak destruktivního konce? Jako komedii? To by to pak ale nebyl Adrian Lyne, který právě ve zpodobnění vyhrocených situací exceluje. A je snad jasné, že pokud je někdo v něčem opravdu dobrý, třeba právě v točení thrillerů s nádechem erotiky, a o tom není pochyb, tak v tom bude pokračovat. Díky bohu! A na závěr tady někdo chtěl osvětlit motivy postavy Connie, kterou ztvárnila Diane Lane (a ještě neuvěřitelně zprasil její jméno! Kdo je sakra Diana Lyne??). Tak já ti je osvětlím. Lidi dělají chyby. Nemůžou předvídat, co jim život přinese, a i kdyby se sebevíc snažili si svůj život do puntíku naplánovat a pak i svoje chování, nikdy se jim to nepodaří. Když tě nezradí mozek, zradí tě tvoje tělo, někdy i srdce. V tu chvíli mozek někam zmizí, aby se po čase vrátil a poslal tě zpátky na zem. Tak to někdy v životě chodí. Někdo se ubrání, někdo ne. Někdo to bere jako sport, jen jako zábavu a žádné výčitky se nikdy nedostaví. O těchto lidech ale tento film naštěstí není a těmto lidem ani já nerozumím. Své kouzlo má Nevěrná právě v tom, že si to ta ženská nenaplánovala, prostě se to stalo a ona se opět jako malá holka normálně zamilovala. To je snad všeobecně známé, že až po sexu se pak ženská totálně zblázní a ještě víc zamiluje a hrozně v tom lítá. A ještě víc v tom, pak už nešťastně, lítá do té doby spokojeně zadaná matka od rodiny. Netoužila po tom, přišlo to samo a nešlo to ovládnout. Každý přemýšlí o minulosti. Jaké to bylo, když byl mladší a všechny závazky a starosti byly jen hudbou budoucnosti. Někdo to vyřeší rovnou rozchodem, rozvodem, a pak po čase prožívá stejně to samé znovu, někdo zůstane jen ve světě vzpomínek. A někomu to přijde naproti, a pokud je on sám co k čemu a jeho vztah je taky co k čemu, tak se po čase dostaví tak silné výčitky, že to nelze dál skrývat. I když jaké tady bylo skrývání. Semlelo jí to natolik, že nebylo vůbec těžké uhodnout, že se něco změnilo. Její odtažitost, až fyzická nechuť ke kontaktu s manželem, to, že byla ve svém vlastním světě, neslyšela, neviděla, doma pokazila, co mohla. Nebyla to žádná zkušená záletnice. Její život se úplnou náhodou obrátil naprosto jiným směrem a ona se chvíli vezla a jí blízcí lidé kolem ní trpěli, než jí to konečně došlo. Přesně takhle má vypadat film o nevěře! () (méně) (více)

Anderton 

všechny recenze uživatele

Ja si nemôžem pomôcť, ale po vlažných ohlasoch som čakal nejakú klasickú, zabudnuteľnú tuctovku. Naopak Neverná ma chytila od začiatku až do konca a priznávam, že som v priebehu deja niekedy vôbec nevedel, kam bude príbeh smerovať. Na rozdiel trebárs od Fattal atraction. Neverná má dusnú a konzistentnú atmosféru a Gere s Lane tu sú dostatočne vierohodní. Chabrolov originál som videl až neskôr a je to úplne iný film, takže spätne má Neverná u mňa aj za tento fakt body navyše. ()

Motinski 

všechny recenze uživatele

Diane Lane vylepšila celkový dojem. Pár scén zahrala veľmi vierohodne a veril som pocitom ktoré jej postava prežíva. Ostatní herci ale nič moc a Martinez mi vyslovene vadil. Ako rozbor manželských problémov je film miestami sklúčujúci, no ku koncu predvidatelný a meniací sa na klasické béčko. Prvú polovicu som myslel že 3* dám s prehľadom. Škoda. ()

Galerie (64)

Zajímavosti (3)

  • Zda to byl záměr, ví zřejmě jen režisér obou filmů Adrian Lyne, ale jak ve filmu Nevěrná, tak ve filmu Osudová přitažlivost (1987), nabízí Paul Martel (Olivier Martinez) v Nevěrné a Alex Forrest (Glenn Close) v Osudové přitažlivosti, kteří oba stojí za hrozbou rozpadu manželství, nápoje ve stejném pořadí. Nejdříve skotskou a pak vodku. A oba představitelé nabízejí tyto nápoje  v situaci, kdy se návštěva neobejde bez nepříjemných následků. (selfesteem)

Reklama

Reklama