poster

Max Payne

  • USA

    Max Payne

  • Slovensko

    Max Payne

Akční / Krimi / Thriller / Drama

Kanada / USA, 2008, 100 min (SE: 103 min)

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • B!shop
    **

    Maxe Paynea jsem hral, kdovijak me to nebralo, ale akce to byla slusna. Takze film nekritizuju proto, ze bych byl nejakej velikej fanousek hry, ale proste proto, ze tenhle film je k hovnu. Je mi jasny, ze tady nemohlo jit jen o strileni jak ve hre, takze to chtelo nakej uvod do deje a pribeh uplne nejstupidnejsi neni, navic to ozvlastneni v podobe halucinaci je fajn. Jenze tady se na akci skoro uplne zapomnelo. Hodinu se prakticky nic nedeje, ve filmu jsou dve zpomalovacky, jedna nic moc a druha jeste horsi a jedina slusna akce se kona az na zaver. Ale jeste to bych prekous, kdyby to aspon byla zabava nebo nejaka temna kriminalka, ale i kdyz se Moore snazi, sem tam tam flaka pekne cool zabery, cela vizualni sranka je paradni a vetsina deje se odehrava ve tme, proste to nema absolutne zadnou atmosferu, zadny napeti, zadnej svih. Ale jeste by se to dalo zachranit hlavni postavou, jenze to vstupuje na scenu Mark Wahlberg se svoji asi doposud nejtrapnejsi postavou. Da se to trochu omluvit tim, ze nema moc co hrat a vyzadujou se od nej dva vyrazy, jenze on nezvlada ani to. Kdyz ma bejt jakoze nasranej, tak tak vubec nevypada, charisma zadny a vypada jak nakej chlapecek. A kdyz tu mame zabery, kde je stastnej, tak se tvari jak blbecek. Ty dve hvezdicky jsou za peknou, skoro az komiksovou vizualni stranku a v porovnani se zbytkem filmu paradni zaverecnou akci, ale jinak to je fakt nechtene smesna traparna.(22.1.2009)

  • TeeAge
    ****

    || Scenár: Beau Thorne / Based on Max Payne by Sam Lake | Hudba: Marco Beltrami, Buck J. Sanders, Metsuo | Produkcia: John Moore, Scott Faye, Julie Yorn | Distribúcia: 20th Century Fox | Štúdio: Dune Entertainment, Firm Films, Foxtor Productions | Rozpočet: 35 miliónov $ | Tržba: 85,761,789 $ || What's your name? Max Payne. (...) Postava, ktorá sa stala legendou naších myslý, démonom temných nocí strávených za pí.sí. Ako pes za svojím strateným pánom som roky zdvíhal hlavu, za každým, když jsem zaslyšel jeho jmémo: Max Payne. Potajomky, v duchu som stále veril, že sa znova objaví: Max Payne 3. Ale nadarmo. S upadajúcou nádejou som čakal, že sa alespoň jeho duch, jeho svet, jeho bolesť znova ukáže. Rok 2008: Max prichádza striebornou cestou. Prípravy, rozpočet, obsadenie, ukážky... Každý hlboko dúfal, že to môže byť on. No boli aj takí, ktorí pochybovali. Osud strieborného Payna zakotvil medzi potuchami jeho zverencov. Sakraťažkú úlohu utvoriť atmosféru pravého Payna skoro zvládol, no dejovo si chcel nájsť novú, vlastnú cestu. Valkyri ho zároveň uchránili a zabili. Ťažko povedať, čo by sa bolo Maxovým zverencom páčilo viac, zachovať pravý dej a spraviť dvojhodinový videoklip, alebo do toho vôbec nemiešať ani Monu Sax? Najprv rozstreliť štyri dráty na streche mrakodrapu a tak zabiť nepriatreľa v helikoptére, alebo len jednoducho streliť osneženou pištolou do srdca vraha jeho manželky? Odpovede na tieto otázky dáva lineárna reflexia toho, čo bude nasledovať. Niečo podobné, ako pri Nolanovom Batman Begins, ktorý bol vymyslený preto, aby sa mohol zrodiť Dark Knight. Koniec tohto filmu, ktorý si pozrel len asi sám režisér (po záverečných titulkoch) dáva najavo, že sa týmto filmom chcela vytvoriť nová ére Maxa Payna Strieborného, ktorý si svoj temný hlas už v pokračovaniu toľko nevyužije, ako svoje neľútostné umenie strielať v časovom pásme bulett time. 03.06 CET(17.10.2008)

  • kOCOUR
    **

    Další adaptační prohra a smutná vizitka pro jednoho z nejsympatičtějších herních hrdinů nedávné minulosti. Je paradoxní, že pár statických obrázků v samotné hře působí výrazně filmověji než film samotný. Nemluvě o dynamice a překvapeních, které v celovečerní stopáži nahrazuje čirá prázdnota a obyvklé scenáristické kličky, plynoucí jen ze znalosti základní premisy a ničeho navíc (je to o zlomeném chlapíkovi, který se tváří drsně a občas zpomaleně střílí). Děj prakticky neexistuje a zjevuje se nahodile jako ekvivalent slepence podivných náhod a "ikonických" postav, které se na scéně objevují, jak se jim zlíbí (a JE to proti vší logice). Wahlberg to snesl se vztyčenou hlavou, vše ostatní je jen onanie nad prázdnou nádobou. A první přestřelka po více než hodině... tomu už se v novém domnělém světě Maxe Paynea lze jenom smát.(17.10.2008)

  • Djkoma
    **

    Člověk, který proletěl oběma díly Max Payne rychlostí světla, se pokusil vystihnout celou podstatu hry. Výsledek? Stylizovaný a krásný obraz bez smysluplného obsahu. John Moore dokázal vytvořil vzhled, který má k dokonalosti krůček, ale na vše ostatní bohužel zapomněl. Je to smutné, protože z počítačové hry šlo těžit mnohem více než využití dnes již klasického komiksového vzhledu a jmen postav. Obsazení je na první pohled zajímavé, ale naprosto nevyužité a i když se režisér snaží vás děsit vzhledem jedné postavy, o pár minut později zemře trapnou smrtí a vy z toho nic nemáte. Scenáristickou beznaděj podtrhuje také příběh, plný klišé a nelogický, který neobsahuje ani jediný inteligentní a nečekaný zvrat. Pro milovníky filmu ještě jedno zklamání. Právoplatný bullet-time, který jsme tak ve hře milovali, se zde objeví cca v druhé půlce filmu a to regulérně asi třikrát (z čehož první setkání je spojení trapnosti a neschopnosti všech zúčastněných... střílet na někoho kdo je pod vámi a minout ho o cca 10 metrů...). Herci nejsou tak špatní, jak někdo říká a ani Mark Walhberg není nijak špatný, ale nedostal potřebný prostor ani možnosti, o čemž by taková Olga Kurylenko mohla mluvit své (svou povinnou "nahou" scénu naštěstí má). Sečteno podtrženo, milovníci hry budou kromě vizuálu dost zklamání, ostatní budou koukat, co se jim to vlastně snaží režisér říci a kdo vlastně je ten Max Payne a proč má jeho jméno na někoho stejný vliv jako plané neštovice... PS: pokud to někomu chvílemi přišlo, jako reklama na současnou seriálovou vlnu(Prison break, Heroes)... nejste sami, kterým to přijde ;)(5.11.2008)

  • Gilmour93
    **

    V Novém Yorku sněží. Je všeobecně známo, že sněhová vločka je pevné skupenství vody vznikající v zemské atmosféře a pokud se voda dostane ke střelnému prachu, ten má pak tendenci zvlhnout. A když zvlhne, tak se nestřílí. Jenže tenhle Max Payne zašel tak daleko, že se v něm ani nekouluje, ani nestavějí sněhuláci.. Koncentrovaná šeď bez známek života, které nelze upřít jakousi snahu o stylovost, ale co je to platné, když s blížícím se koncem se dostává divákovi ze strany režiséra jen Moore and Moore Payne.. A to, že je M.Wahlberg neherec, co měl zůstat u vystavování břišních destiček nad horním lemem slipů od Kleinovic Calvina, mi už nikdo nevyvrátí..(19.3.2012)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace